Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорецька, Н. П.-
dc.contributor.authorЗахарченко, О. О.-
dc.date.accessioned2019-07-24T11:18:56Z-
dc.date.available2019-07-24T11:18:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБорецька Н. П. Особливості маркетингу в індустрії туризму / Н. П. Борецька, О. О. Захарченко // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 86-89.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12880-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості маркетингу в індустрії туризмуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-11-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційні бізнес-процеси розвитку міжнародного туризму в умовах глобальних викликівuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDRBP2019_P086-089.pdf198,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.