Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12979
Назва: Лексико-семантические особенности коммерческих наименований продуктов для женщин
Автори: Синявская, О. Е.
Играшова, Шахноза
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Играшова Ш. Лексико-семантические особенности коммерческих наименований продуктов для женщин / Ш. Играшова ; науч. рук. О. Е. Синявская // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали IV Міжнародної конференції для іноземних студентів (14 травня 2019 р., Київ) / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 91-93.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12979
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialog2019_P091-093.pdf205,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.