Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісун, Я. В.-
dc.date.accessioned2016-03-29T08:18:43Z-
dc.date.available2016-03-29T08:18:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛісун Я. В. Статистичний аналіз франчайзингу сфери громадського харчування та торгівлі в Україні / Я. В. Лісун // Економічний аналіз : збірник наукових праць. — Тернопіль, 2015. — Т. 20. — С. 45-52.uk
dc.identifier.issn1993-0259 (Print)uk
dc.identifier.issn2219-4649 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1303-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та складові франчайзингу. Досліджено основні тенденції розвитку останнього в Україні, що корелюються з загальними тенденціями розвитку обраних для дослідження видів економічної діяльності. Проведено моніторинг ринку франшиз у сфері громадського харчування та торгівлі товарами легкої промисловості в Україні. Проаналізовано результати сегментації ринку франшиз за показниками: інвестиції, вартість франшизи, термін окупності, кількість персоналу, технологічні вимоги до ведення бізнесу. Виявлено основні тенденції та перспективи подальшого розвитку франчайзингу в Україні.uk
dc.description.abstractThe essence and elements of franchising are concidered in the article. The basic trends of franchising in Ukraine, which correlate with general trends of economic activity types that have been chosen for the study, are investigated. It has been monitored the market of franchises in the catering trade and light industry in Ukraine. Results of market segmentation of franchises according to such indicators as investment, franchise value, payback period, the number of personnel and technological requirements for doing business are analysed. The basic tendencies and prospects of further development of franchising in Ukraine are revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectтермін окупностіuk
dc.subjectentrepreneurshipuk
dc.subjectinvestmentuk
dc.subjectsmall businessuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcooperationuk
dc.subjectfranchisinguk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectprojectuk
dc.subjectpayback perioduk
dc.titleСтатистичний аналіз франчайзингу сфери громадського харчування та торгівлі в Україніuk
dc.title.alternativeStatistical analysis of catering and trade franchising in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorLisun, Y. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний аналізuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160325_106.pdf276,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.