Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, О. Д.-
dc.contributor.authorЦзянсинь, Лю-
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.-
dc.contributor.authorПашкевич, К. Л.-
dc.date.accessioned2019-09-02T10:37:46Z-
dc.date.available2019-09-02T10:37:46Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationСегментація українських споживачів модного одягу / О. Д. Герасименко, Цзянсинь Лю, М. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // Інженерія та технології: наука, освіта, виробництво : тези доповідей Міжнародної науково-технічної конференції, м. Луцьк, 15-16 листопада 2018 року. – Луцьк : Інф.-вид. відділ Луцького НТУ, 2018. – С. 41-43.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13320-
dc.description.abstractПроведено аналіз сучасних класифікацій споживачів за різними характеристиками та визначено основні мотиви для покупки одягу. Досліджено особливості сегментації українських споживачів модного одягу: вподобання за стилем, відношення до моди та купівельна поведінка.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнформаційно-видавничий відділ Луцького національного технічного університетуuk
dc.subjectмодний одягuk
dc.subjectкласифікація споживачівuk
dc.subjectсегментація споживачівuk
dc.titleСегментація українських споживачів модного одягуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.conference.locationЛуцькuk
local.conference.date2018-11-15-
local.conference.nameІнженерія та технології: наука, освіта, виробництвоuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutsk11_2018_P41-43.pdf618,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.