Економіка інноваційної діяльності підприємств : [344] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Підсекція 01. Економіка підприємства
Підсекція 02. Організаційні та методичні аспекти бухгалтерського обліку і аудиту інноваційної діяльності підприємств України
Підсекція 03. Менеджмент
Підсекція 04. Менеджмент організацій та адміністрування
Підсекція 05. Економічна теорія
Підсекція 06. Інноваційне підприємництво
Підсекція 07. Нормативно-правове забезпечення підприємств
Підсекція 08. Маркетинг
Підсекція 09. Економічна кібернетика
Підсекція 10. Управління фінансово-економічною безпекою
Підсекція 11. Фінанси і кредит
Підсекція 12. Філософські науки
Підсекція 13. Соціологія, політологія, право
Підсекція 14. Українознавство
Підсекція 15. Іноземні мови
Підсекція 16. Педагогіка та психологія, мова та культура

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 281 до 300 з 344
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Світові тенденції інноваційного розвитку підприємстваШацька, Зорина Ярославівна; Козелецька, Д. С.
2019Сучасні моделі розвитку підприємствШацька, Зорина Ярославівна; Богун, А. М.
2019Роль підприємницьких струкур у розвитку економіки УкраїниШацька, Зорина Ярославівна; Шацька, М. С.
2019Шляхи підвищення прибутковості підприємства в умовах глобальної економікиШацька, Зорина Ярославівна; Поліщук, М. Р.
2019Ресурсне забезпечення туристичної діяльностіМельник, А. О.; Філіпович, А. В.
2019Трансформація сутності та значення прибутку вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарюванняМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Управління якістю продукції в системі підвищення конкурентоспроможності міжнародной компаніїМельник, А. О.; Кондратьєва, Т. В.
2019Види інформаційного маркетингуМельник, А. О.; Геньбач, Д. Д.
2019Запровадження світового досвіду управління трудовими ресурсами на підприємствах УкраїниДенисенко, М. П.; Мельник, А. О.; Волощук, Ю. В.
2019Динаміка міжнародних індикаторів оцінки інноваційного потенціалу УкраїниМельник, А. О.; Байда, І. В.
2019Проблеми та перспективи впровадження Big data у сільське господарствоМельник, А. О.; Новіков, Д. В.
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.
2019Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваДенисенко, М. П.; Мельник, А. О.; Колесник, Є. В.
2019Інформаційні технології в туризміМельник, А. О.; Бобко, Є. О.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Економіко-математичне моделювання діяльності малих підприємствПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахШіковець, К. О.; Гурин, В. В.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2019Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Субіна, О. М.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 281 до 300 з 344