Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМельник, А. О.-
dc.contributor.authorГеньбач, Д. Д.-
dc.date.accessioned2019-11-13T10:15:46Z-
dc.date.available2019-11-13T10:15:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГеньбач Д. Д. Види інформаційного маркетингу / Д. Д. Геньбач ; наук. кер. А. О. Мельник // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 17-18.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14107-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectінформаційні продукти та послугиuk
dc.titleВиди інформаційного маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономіка підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P017-018.pdf574,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.