Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБорецька, Н. П.-
dc.contributor.authorБойко, Я. В.-
dc.date.accessioned2019-11-15T11:03:57Z-
dc.date.available2019-11-15T11:03:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБойко Я. В. Роль реклами в підвищенні конкурентоздатності товарів / Я. В. Бойко ; наук. кер. Н. П. Борецька // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 251-252.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14172-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпрестижuk
dc.subjectконкурентоздатністьuk
dc.titleРоль реклами в підвищенні конкурентоздатності товарівuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономічна теоріяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P251-252.pdf556,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.