Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВоронкова, Т. Є.-
dc.contributor.authorТанцюра (Ємець), А. В.-
dc.date.accessioned2019-11-15T12:12:46Z-
dc.date.available2019-11-15T12:12:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТанцюра (Ємець) А. В. Маркетинг як метод управління ефективністю підприємства / А. В. Танцюра (Ємець) ; наук. кер. Т. Є. Воронкова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 77-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове управління підприємствомuk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectпереваги та недоліки системиuk
dc.subjectпринципи побудовиuk
dc.titleМаркетинг як метод управління ефективністю підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономіка підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P077-078.pdf764,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.