Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлістунова, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-04-04T06:51:04Z-
dc.date.available2016-04-04T06:51:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХлістунова Н. В. Адаптація методичних підходів до оцінювання – прогнозування ефективності стратегії підприємств побутового обслуговування на засадах управління стратегічною гнучкістю / Н. В. Хлістунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Серія : Економічні науки. — 2015. — Вип. 2 (58). — С. 119-129.uk
dc.identifier.issn2310-8185 (Print)uk
dc.identifier.issn2414-5831 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1421-
dc.description.abstractДосліджено необхідність всебічного обліку різних факторів, що впливають на базові показники гнучкості, при розробці ймовірнісних сценаріїв розвитку припускає постійне розширення й удосконалювання прогнозного інструментарію. Побудовано модель на основі регресійного аналізу обраних параметрів, що дає змогу встановити й формалізувати зв'язок між різними показниками у вигляді рівняння, оцінити стабільність і ступінь їхнього взаємного впливу. Спираючись на результати проведеного комплексного аналізу підприємств побутового обслуговування населення та модель множинної регресії, що описує взаємозв'язок динаміки ряду показників стратегічної гнучкості, розраховано прогнозні значення рівня стратегічної гнучкості для практичного застосування та прийняття управлінських рішень.uk
dc.description.abstractThe need for a comprehensive accounting of various factors that affect basic indicators of flexibility in the development of probabilistic scenarios is investigated and it involves constant expansion and improvement of predictive tools. The model based on regression analysis of selected parameters which allows to determine and formalize the relationship between various parameters in the equation, to assess the stability and the degree of their mutual influence is built. Based on the results of a comprehensive analysis of consumer services enterprises, multiple regression model that describes the relationship dynamics of number of indicators of strategic flexibility and which was used to calcule projected value of strategic flexibility for practical application and decision-making is developed.uk
dc.description.abstractИсследована необходимость всестороннего учета различных факторов, влияющих на базовые показатели гибкости, при разработке вероятностных сценариев развития необходимо постоянное расширение и усовершенствование прогнозного инструментария. Построена модель на основе регрессивного анализа выбранных параметров, что дает возможность установить и формализовать связь между разными показателями в виде уравнения, оценить стабильность и степень их взаимного влияния. Опираясь на результаты проведенного комплексного анализа предприятий бытового обслуживания населения и модель множественной регрессии, которая описывает взаимосвязь динамики ряда показателей стратегической гибкости, рассчитаны прогнозные значения уровня стратегической гибкости для практического использования и принятия управленческих решений.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегічна гнучкістьuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпідприємства побутового обслуговування населенняuk
dc.subjectрегресіяuk
dc.subjectрівнянняuk
dc.subjectстратегическая гибкостьuk
dc.subjectуравнениеuk
dc.subjectрегрессияuk
dc.subjectпредприятия бытового обслуживания населенияuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectstrategic flexibilityuk
dc.subjectconsumer servicesuk
dc.subjectequationsuk
dc.subjectregressionuk
dc.subjectmodeluk
dc.titleАдаптація методичних підходів до оцінювання – прогнозування ефективності стратегії підприємств побутового обслуговування на засадах управління стратегічною гнучкістюuk
dc.title.alternativeАдаптация методических подходов к оцениванию – прогнозирование эффективности стратегии предприятий бытового обслуживания на основе управления стратегической гибкостьюuk
dc.title.alternativeAdaptation of methods to assessment – forecasting efficiency of strategy for consumer services enterprises based on management's strategic flexibilityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorХлистунова, Н. В.-
local.contributor.altauthorKhlistunova, N. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Серія : Економічні наукиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160331_504.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.