Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorVyshnevska, Maryna-
dc.contributor.authorSapian, A. S.-
dc.date.accessioned2019-11-21T10:51:31Z-
dc.date.available2019-11-21T10:51:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSapian A. S. How to create a brand for 3 steps? Building successful sales funnels in business / A. S. Sapian ; res. sup. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 564-565.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14356-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectsales funneluk
dc.subjectcustomer journey mapuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectbuying personuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjecttrafficuk
dc.subjectleadsuk
dc.subjectbrand imageuk
dc.subjectcompetitor analysisuk
dc.titleHow to create a brand for 3 steps? Building successful sales funnels in businessuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P564-565.pdf441,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.