Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorБокій, В. І.-
dc.date.accessioned2016-04-18T07:48:45Z-
dc.date.available2016-04-18T07:48:45Z-
dc.date.issued2001-09-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Про механізм формування конкурентоспроможності продукції промислового підприємства / С. М. Бондаренко, В. І. Бокій // Економіст. – 2001. – № 9. – С. 58-59.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1445-
dc.description.abstractДо механізму формування конкурентоспроможності продукції підприємства входять чинники, умови, методи і джерела. Чинники мають різну ієрархію. До першого рангу віднесено якість та ціну виробу. Умови формування поділено на зовнішні та внутрішні. Результатом функціонування даного механізму є конкурентні переваги, сума яких формує конкурентоспроможність. Важливим є кількість та ієрархія конкурентних переваг, яких неможливо досягти одразу за всіма чинниками внаслідок дії принципу компенсації, що породжує численність шляхів досягнення успіхів у конкурентній боротьбі.uk
dc.description.abstractThe mechanism of competitiveness of production of industrial enterprise formation includes factors, conditions, methods and resources.The factors have different hierarchy. The quality and the price are the most important.The conditions of formation are divided into internal and external. The results of this mechanism functioning are competitive advantages, the complex of which forms the competitiveness. The number (quality) and hierarchy of competitive advantages are taken into consideration. The advantages can't be achieved simultaneously in allfactors because of the principle of compensation, the result ofwhich is the numerous ways ofachieving success in the competitive struggle.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectчинники конкурентоспроможностіuk
dc.subjectумови формування конкурентоспроможностіuk
dc.subjectметоди формування конкурентоспроможностіuk
dc.subjectджерела створення конкурентоспроможностіuk
dc.titleПро механізм формування конкурентоспроможності продукції промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeAbout mechanism of the forming of competitive production of industrial enterprisesuk
local.contributor.altauthorBondarenko, Svitlana-
local.contributor.altauthorBokiy, Bolodymyr-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономістuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до наукометричних баз (Scopus)uk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko_2001_P58-59.pdf784,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.