Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2019-11-27T09:57:44Z-
dc.date.available2019-11-27T09:57:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПодольна В. В. Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послуг / В. В. Подольна, О. С. Євсейцева // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 4 жовтня 2019 р. - Київ : КНУТД, 2019. - С. 97-98.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14484-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКонцепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-10-04-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionКомерціалізація результатів наукових досліджень як стратегічний напрям розвитку підприємницького університетуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_20191004_P097-098.pdf618,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.