Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧуприна, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-04-25T06:53:48Z-
dc.date.available2016-04-25T06:53:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧуприна Н. В. Потребительские приоритеты как основа дизайн-деятельности и формирования модного продукта в индустрии моды / Н. В. Чуприна // Актуальные направления фундаментальных и прикладных исследований. Т. 3 : материалы VIII международной научно-практической конференции (9-10 марта 2016 г. North Charleston, USA). — North Charleston, 2016. — С. 25-27.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1456-
dc.language.isoruuk
dc.titleПотребительские приоритеты как основа дизайн-деятельности и формирования модного продукта в индустрии модыuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.conference.locationNorth Charlestonuk
local.conference.date2016-03-09-
local.conference.nameАктуальные направления фундаментальных и прикладных исследованийuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160421_507.pdf205,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.