Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКернеш, В. П.-
dc.contributor.authorДзей, О. М.-
dc.date.accessioned2019-12-24T10:22:07Z-
dc.date.available2019-12-24T10:22:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКернеш В. П. Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача / В. П. Кернеш, О. М. Дзей // Збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (31 жовтня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 180-185.uk
dc.identifier.isbn978-617-7506-46-0-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14793-
dc.description.abstractМета дослідження полягає у створенні оптимального асортименту жіночого взуття, що задовільнить потреби споживачів з різними психотипами. Наукова новизна полягає у тому, що було встановлено взаємозв'язок між формуванням асортименту жіночого взуття і психотипами споживачів. Вперше запропоновано алгоритм формування асортименту взуття, що задовільнить потреби максимальної кількості потенційних споживачів, а також було виявлено причинно-наслідковий зв'язок між формами стопи і конструкціями взуття, що формуватимуть асортимент. В результаті проведених досліджень, отримані дані стали вихідними для оптимального формування асортименту жіночого взуття та створення таких різновидів конструкцій взуття, що задовільнять потреби більшої частини потенційних споживачів з різними психотипами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпсихотипи споживачівuk
dc.subjectформування асортиментуuk
dc.subjectпотреби потенційних клієнтівuk
dc.titleФормування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживачаuk
dc.typeArticleuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-10-31-
local.conference.nameKyivTex&Fashionuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСекція 3. Проектування взуття та галантерейних виробівuk
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion2019_P180-185.pdf591,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.