Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2020-02-04T12:43:36Z-
dc.date.available2020-02-04T12:43:36Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукції / О. А. Біловодська // Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій : монографія / за заг. ред. Ю. С. Шипуліної. – Суми : Триторія, 2019. – С. 46-60.uk
dc.identifier.isbn978-966-97936-4-5uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14896-
dc.description.abstractАвтором на основі порівняльного аналізу методів оцінювання посередників запропоновано систему критеріїв оцінки учасників дистрибуціних каналів (відповідність фактичного обсягу реалізації плановому; залучення нових клієнтів та розвиток відносин з існуючими; частка посередника в загальному обсязі реалізації промислового підприємства в порівнянні з витратами на роботу з ним; виконання договірних умов) та на практичному прикладі виконано вибір дистриб’юторів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectдистрибуціяuk
dc.subjectкомерціалізаціяuk
dc.titleОцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeОценка посредников в дистрибуционной системе выбора направлений коммерциализации инновационной продукцииuk
dc.title.alternativeEvaluation of intermediaries in the distribution system of choice the directions of innovative products' commercializationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаційuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMUZ_mono_P046-060.pdf297,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
IMUZ_mono_Titul.pdf211,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
IMUZ_mono_Zmist_Vstup.pdf202,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.