Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2020-02-18T11:28:05Z-
dc.date.available2020-02-18T11:28:05Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукції / О. А. Біловодська // Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка, О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2019. – С. 224-232.uk
dc.identifier.isbn978-966-97936-5-2uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14942-
dc.description.abstractКомерціалізація є завершальним етапом інноваційного процесу, який визначає його результативність. З цих причин науковцями і фахівцями-практиками ведеться активний пошук шляхів підвищення ефективності комерціалізації створюваних інноваційних продуктів. З цих позицій автором проаналізовано значення індексу ефективності логістики в розрізі окремих його показників для України в 2010, 2012, 2014, 2016, 2018 рр. України. На підставі статистичних даних Полтавської області за підсумками 2016-2018 рр. і сформованим набором показників за кожною складовою логістичного потенціалу виконано їх аналіз.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлогістичний потенціалuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectкомерціалізаціяuk
dc.subjectінноваційна пордукціяuk
dc.titleЛогістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeLogistic support of Ukrainian regions in the system of innovative products' commercializationuk
dc.title.alternativeЛогистическое обеспечение регионов Украины в системе коммерциализации инновационной продукцииuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceУправління комерціалізацією інноваційної продукціїuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UKIP_mono_P224-232.pdf114,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
UKIP_mono_Titul.pdf181,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
UKIP_mono_Zmist_Vstup.pdf173,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.