Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15029
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кнодель, Людмила Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-13T12:05:46Z | - |
dc.date.available | 2020-03-13T12:05:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кнодель Л. В. Туризм і туристська освіта в Угорській Республіці : монографія / Л. В. Кнодель. – Kиїв : ФОП Кандиба Т. П., 2019. – 240 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15029 | - |
dc.description.abstract | Туризм у контексті глобальних трансформацій світового порядку кінця XX – початку XXI століття є фактор подолання ксенофобії, непорозуміння, недовіри, ворожнечі і встановлення толерантності, взаєморозуміння, довіри, дружніх стосунків, створення передумов для вироблення стратегії розвитку людства і узгодженої реалізації її. Туризм в Угорщині по праву називають «локомотивом економіки». Угорщина – один з лідерів серед країн ЦСЄ з міжнародних туристських прибуття і доходам від міжнародного туризму. У 2015 р. за кількістю прийнятих туристів та обсягом доходів лише від туризму, Угорщина поступилася лише Росії, Україні, Польщі, Чехії і Хорватії (серед країн Центральної Східної Європи). Зі вступом Угорщини до Європейського Союзу значно збільшилася кількість одноденних відвідувачів. Розвиток туризму, як в цілому і всієї економіки Угорщини, має сильні регіональні відмінності. Освіта і підготовка кадрів у майбутньому туризмі займуть більш важливе місце хоча б тому, що туризм є і стає усе більш високотехнологічною, дуже контактною сферою, у якій кадри повинні бути добре освічені, комунікабельні, професійно підготовлені, володіти декількома мовами і добре уявляти собі природу туризму; формувати гуманістичний світогляд у професіоналів туристської справи. Вивчення наукових джерел засвідчує, що проблема професійної підготовки фахівців з туризму на початку нового тисячоліття стала предметом активних наукових досліджень. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Кандиба Т. П. | uk |
dc.subject | сфера туризму в Угорщині | uk |
dc.subject | розвиток туризму в Угорщині | uk |
dc.subject | туристcька освіта | uk |
dc.subject | туристична діяльність | uk |
dc.subject | туристична галузь | uk |
dc.subject | університетська освіта Угорщини | uk |
dc.subject | людські ресурси у туризмі | uk |
dc.subject | полікультурне середовище Угорщини | uk |
dc.subject | міжнародне співробітництво у сфері туризму | uk |
dc.subject | Болонський процес | uk |
dc.title | Туризм і туристська освіта в Угорській Республіці | uk |
dc.type | Monograph | uk |
local.contributor.altauthor | Кнодель, Людмила Владимировна | - |
local.contributor.altauthor | Knodel, L. V. | - |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Монографії) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20200305_304.pdf | 6,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.