Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKnodel, L. V.-
dc.date.accessioned2020-03-13T12:13:22Z-
dc.date.available2020-03-13T12:13:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKnodel L. V. Business English: business etiquette and correspondence : textbook / L. V. Knodel. – Kyiv : ФОП Кандиба Т. П., 2019. – 385 p.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15030-
dc.description.abstractThe textbook "Business etiquette and correspondence" is reference book for everybody who is interested in business theory and practice. There are 5 chapters in the book, which are devoted to different aspects of business activities. The book is for students who study discipline "English for business" and for businessmen who will go into big and small business. They must learn to talk business, to contract, to carry on negotiations, to know business ethics. There are about 1000 texts, dialogues and exercises, commentaries and notes.uk
dc.description.abstractУчебник «Business English: Business etiquette & correspondence» предназначается для широкого числа читателей, изучающих английский язык в высших учебных заведениях или на специализированных курсах. В этом учебнике, прежде всего, даются общие сведения о значении «Английского языка для установления деловых контактов», приводятся разновидности этого языка, основные параметры умений, навыков и требований для овладения английским языком; рекомендации – как изучать язык наиболее успешно. Данный учебник содержит 5 глав: деловой этикет, средства коммуникации, письма, переговоры, контракты, а также глоссарий, тесты, список литературы. В каждой главе во всем многообразии рассматривается одна из предложенных тем и подается объемный лексический материал в виде неадаптированных текстов и диалогов. После каждого текста или диалога дается языковой комментарий и целый набор упражнений для закрепления предложенной лексики, а также задания для формирования умений делового общения в конкретных ситуациях в устной и письменной формах.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherФОП Кандиба Т. П.uk
dc.subjectenglish for specific purpose peopleuk
dc.subjectprofitsuk
dc.subjectmeetingsuk
dc.subjectgreetingsuk
dc.subjectbusiness etiquetteuk
dc.subjectways of communicationuk
dc.subjectmeans of communicationuk
dc.subjectthe basic forms of communicationuk
dc.subjecttelephone conversationsuk
dc.subjecttelexesuk
dc.subjecttelegramsuk
dc.subjectcomputersuk
dc.subjectlettersuk
dc.subjectstructure of a business letteruk
dc.subjecttypes of a letteruk
dc.subjectbusiness lettersuk
dc.subjectUnited Nations Communicationsuk
dc.subjectnegotiationsuk
dc.subjectcontractsuk
dc.titleBusiness English: business etiquette and correspondenceuk
dc.typeПідручникuk
local.contributor.altauthorКнодель, Людмила Володимирівна-
local.contributor.altauthorКнодель, Людмила Владимировна-
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20200305_305.pdf7,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.