Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15056
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T18:29:31Z-
dc.date.available2020-03-22T18:29:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Особливості роздрібної торгівлі фешн-виробами [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 19. – С. 296-299. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-19/26-stati-19/2407-bondarenko-s-muk
dc.identifier.issn2524-0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15056-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню особливостей роздрібної торгівлі фешн-продукцією та визначенню основних напрямів підвищення її ефективності. Роздрібна торгівля фешн-виробами залежна від модних тенденцій і смаків покупців. Сьогодні в моді зникають загальні тренди і розвиваються субкультурні та нішеві тренди. Основне завдання роздрібного продавця – надання професійної допомоги у формуванні іміджу покупця. У сфері моди збільшується кількість продажів через Інтернет-магазини. Спостерігається поступове зменшення кількості посередників, виробники відкривають власні магазини. Завдяки гаджетам будь-яка людина може бути присутньою на показі колекцій модного одягу чи взуття. Колекція відразу ж продається по всьому світу. У таких умовах зростає роль маркетингових досліджень ринку фешн-виробів.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена особенностям розничной торговли фешн-продукцией и определению основных направлений повышения ее эффективности. Розничная торговля фешн-изделиями зависима от модных тенденций и вкусов покупателей. Сегодня в моде исчезают общие тренды и развиваются субкультурные и нишевые тренды. Основная задача розничного продавца – оказание профессиональной помощи в формировании имиджа покупателя. В сфере моды увеличивается количество продаж через Интернет-магазины. Наблюдается постепенное уменьшение количества посредников, производители открывают собственные магазины. Благодаря гаджетам любой человек может присутствовать на показе коллекций модной одежды или обуви. Коллекция сразу же продается по всему миру. В таких условиях возрастает роль маркетинговых исследований рынка фешн-изделий.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the issues of retail trade in fashion products and the definition of the main directions for increasing its efficiency. Retail trade in fashion products is dependent on fashion trends and customers' tastes. For today in the fashion general trends disappear and subculture and niche trends develop. The main task of the retailer is to provide professional assistance in shaping the buyer's image. In the fashion sector, the number of sales through online stores is increasing. There is a gradual decrease in the number of intermediaries, manufacturers open their own stores. Thanks to gadgets, anyone can be present at the fashion collections or shoes collection. The collection is immediately sold around the world. In such circumstances, the role of market research in the fashion market is growing.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectфешн-виробиuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectрозничная торговляuk
dc.subjectиндустрия модыuk
dc.subjectфешн-изделияuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectспросuk
dc.subjectretail tradeuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectfashion productsuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectdemanduk
dc.titleОсобливості роздрібної торгівлі фешн-виробамиuk
dc.title.alternativeОсобенности розничной торговли фешн-изделиямиuk
dc.title.alternativeFeatures of retail fashion productsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБондаренко, Светлана Михайловна-
local.contributor.altauthorBondarenko, S. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та суспільствоuk
local.sourceEconomy and societyuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0072/2018-19-45uk
local.identifier.urihttp://www.economyandsociety.in.ua/journal-19/26-stati-19/2407-bondarenko-s-muk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20200316_306.pdf113,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.