Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДовбуш, В. І.-
dc.contributor.authorЗахарчук, О. Р.-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:21:37Z-
dc.date.available2020-03-31T14:21:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗахарчук О. Р. Формування конкурентних маркетингових стратегій / О. Р. Захарчук ; наук. кер. В. І. Довбуш // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 139-145.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15082-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду ролі маркетингу у формуванні конкурентних переваг. У статті розглянуті мета маркетингової діяльності, основні маркетингові стратегії і вплив маркетингу на конкурентні переваги підприємства. Основна увага концентрується на суті конкурентних стратегій, зокрема запропоновано визначення конкурентної стратегії. Розкрито основні напрями заходів, що сприяють визначенню і реалізації конкурентних стратегій. Наведено основні класифікації конкурентних стратегій.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению роли маркетинга в формировании конкурентных преимуществ. В статье рассмотрены цель маркетинговой деятельности, основные маркетинговые стратегии и влияние маркетинга на конкурентные преимущества предприятия. Основное внимание концентрируется на сути конкурентных стратегий, в частности предложено определение конкурентной стратегии. Раскрыты основные направления мероприятий, способствующих определению и реализации конкурентных стратегий. Приведены основные классификации конкурентных стратегий.uk
dc.description.abstractThe article deals with the role of marketing in shaping competitive advantage. The article deals with the purpose of marketing activities, the main marketing strategies and the influence of marketing on the competitive advantages of the enterprise. The focus is on the essence of competitive strategies, in particular the definition of a competitive strategy. The main directions of measures that help to identify and implement competitive strategies are revealed. The main classifications of competitive strategies are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстратегічні групиuk
dc.subjectсистема обслуговуванняuk
dc.subjectсервісuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингові взаєминиuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectконкурентное преимуществоuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectстратегические группыuk
dc.subjectсистема обслуживанияuk
dc.subjectсервисuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectмаркетинговые отношенияuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectcompetitive advantageuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectstrategic groupsuk
dc.subjectservice systemuk
dc.subjectserviceuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmarketing relationshipsuk
dc.titleФормування конкурентних маркетингових стратегійuk
dc.title.alternativeФормирование конкурентных маркетинговых стратегийuk
dc.title.alternativeForming competitive marketing strategiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЗахарчук, А. Р.-
local.contributor.altauthorДовбуш, В. И.-
local.contributor.altauthorZakharchuk, O.-
local.contributor.altauthorDovbush, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P139-145.pdf234,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.