Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГончаренко, І. М.-
dc.contributor.authorПолонський, Д. Д.-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:31:47Z-
dc.date.available2020-03-31T15:31:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПолонський Д. Д. Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств / Д. Д. Полонський ; наук. кер. І. М. Гончаренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 176-180.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15088-
dc.description.abstractУ статті визначено поняття, сутність та значення стратегічного управління комплексом маркетингу для формування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Досліджено типи та форми маркетингових стратегій розвитку підприємства та проаналізовано етапи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств.uk
dc.description.abstractВ статье определено понятие, сущность и значение стратегического управления комплексом маркетинга для формирования маркетинговой стратегии развития предприятия. Исследовано типы и формы маркетинговых стратегий развития предприятия и проанализированы особенности стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятий.uk
dc.description.abstractThe article defines the concept, essence and importance of strategic management of the marketing mix for the formation of a marketing strategy for enterprise development. The types and forms of marketing strategies for enterprise development are investigated and the features of strategic management of marketing activities of enterprises are analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстратегическое управлениеuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectстратегия развитияuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectdevelopment strategyuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleДослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствuk
dc.title.alternativeИсследование теоретических основ стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятияuk
dc.title.alternativeResearch of the theoretical basis of strategic management of marketing activity of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПолонский, Д. Д.-
local.contributor.altauthorГончаренко, И. М.-
local.contributor.altauthorPolonskyi, D.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P176-180.pdf286,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.