Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorШенєва, А. С.-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:54:29Z-
dc.date.available2020-03-31T15:54:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШенєва А. С. Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно" / А. С. Шенєва ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 189-193.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15091-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу впливу інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно". Запропоновано матрицю оцінки конгруентності елементів інфраструктури ТОВ "Планета кіно". Досліджено конгруентність (відповідність споживчих очікувань) певного кінозалу з певним кольором фірмової продукції кінотеатру та на цій основі запропоновано компанії ТОВ "Планета кіно" стратегію подальшого розвитку.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу влияния инструментов нейромаркетинга на эффективность предпринимательской деятельности на примере ООО "Планета кино". Предложено матрицу оценки конгруэнтности элементов инфраструктуры ООО "Планета кино". Исследована конгруэнтность (соответствие потребительских ожиданий) определенного кинозала с определенным цветом фирменной продукции кинотеатра и на этой основе предложено компании ООО "Планета кино" стратегию дальнейшего развития.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the influence of neuromarketing tools on the efficiency of business activity on the example of Planet Cinema LLC. The matrix of estimation of the congruence of the elements of the infrastructure of Planet Cinema LLC is offered. The congruence (correspondence of consumer expectations) of a certain cinema hall with a certain color of branded cinema production was investigated and on this basis the strategy of further development of Planet Cinema LLC was proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectкомунікаційна системаuk
dc.subjectкіноіндустріяuk
dc.subjectпредпринимательская деятельностьuk
dc.subjectкоммуникационная системаuk
dc.subjectкиноиндустрияuk
dc.subjectneuromarketinguk
dc.subjectbusiness activityuk
dc.subjectcommunication systemuk
dc.subjectfilm industryuk
dc.titleВплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"uk
dc.title.alternativeВлияние инструментов нейромаркетинга на эффективность предпринимательской деятельности на примере ООО "Планета кино"uk
dc.title.alternativeThe influence of neuromarketing instruments on the effectiveness of entrepreneurial activity on the case of Planet Kino LLCuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorШенева, А. С.-
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorShenieva, A.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P189-193.pdf549,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.