Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧубукова, О. Ю.-
dc.contributor.authorШкут, Д. М.-
dc.date.accessioned2020-03-31T16:03:24Z-
dc.date.available2020-03-31T16:03:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШкут Д. М. Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одежды / Д. М. Шкут ; науч. рук. О. Ю. Чубукова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 194-197.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15092-
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрена проблема генерации идей новых предметов одежды. Изучены существующие методы генерации идей новых изделий: мозговой штурм, ТРИЗ, ментальные карты, метод фокальных объектов. Предложено использование ABC- и XYZ-анализа для обоснования выбора объекта для модификации. Предложено использование метода фокальных объектов и приведён пример генерации идей на основе данного метода. На основе проведенного исследования автором предлагается использовать метод фокальных объектов для модификации наименее прибыльных товарных единиц с целью максимизации эффективности производства.uk
dc.description.abstractУ даній статті розглянута проблема генерації ідей нових предметів одягу. Вивчені існуючі методи генерації ідей нових виробів: мозковий штурм, ТРИЗ, ментальні карти, метод фокальних об'єктів. Запропоновано використання ABC- і XYZ-аналізу для обґрунтування вибору об'єкта для модифікації. Запропоновано використання методу фокальних об'єктів і наведено приклад генерації ідей на основі даного методу. На основі проведеного дослідження автором пропонується використовувати метод фокальних об'єктів для модифікації найменш прибуткових товарних одиниць з метою максимізації ефективності виробництва.uk
dc.description.abstractThis article discusses the problem of generating ideas for new items of clothing. Existing methods of generating ideas for new products were studied: brainstorming, TRIZ, mental maps, the method of focal objects. The use of ABC and XYZ analysis to substantiate the choice of an object for modification is proposed. The use of the focal object method is proposed and an example of generating ideas based on this method is given. Based on the study, the author proposes to use the focal object method to modify the least profitable commodity units in order to maximize production efficiency.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectгенерация идейuk
dc.subjectодеждаuk
dc.subjectтекстильная промышленностьuk
dc.subjectассортиментuk
dc.subjectметод фокальных объектовuk
dc.subjectABC-анализuk
dc.subjectXYZ-анализuk
dc.subjectгенерація ідейuk
dc.subjectодягuk
dc.subjectтекстильна промисловістьuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectметод фокальних об'єктівuk
dc.subjectABC-аналізuk
dc.subjectXYZ-аналізuk
dc.subjectidea generationuk
dc.subjectclothinguk
dc.subjecttextile industryuk
dc.subjectassortmentuk
dc.subjectfocal object methoduk
dc.subjectABC analysisuk
dc.subjectXYZ analysisuk
dc.titleПрименение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыuk
dc.title.alternativeЗастосування методу фокальних об'єктів при проектуванні нових позицій в асортименті підприємств по виготовленню одягуuk
dc.title.alternativeApplication of the focal object method when designing new positions in the assortment of clothing manufacturing enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorShkut, D.-
local.contributor.altauthorChubukova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P194-197.pdf204,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.