Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15161
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gudkova, N. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-30T15:06:47Z | - |
dc.date.available | 2020-04-30T15:06:47Z | - |
dc.date.issued | 2020-03 | - |
dc.identifier.citation | Gudkova N. Gamification in the context of special purpose foreign language teaching / N. Gudkova // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25-26 березня 2020 року. – Київ : НАУ, 2020. – С. 26-27. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15161 | - |
dc.description.abstract | Teachers of foreign languages equated successful learning of a language with memorizing texts, focused on studying books. Today many educators are proponents of exciting interactive activities. With the rapid development of the Internet, the possibilities of using computer technology for teaching and learning a foreign language appeared. In classes equipped with Internet technologies, students have access to numerous information. The Internet technologies contribute to the study, comparison, contrasting and development of knowledge of the language and culture being studied. Online communications open up many places where students can practice using the language they are learning. Training that focuses on digital technologies provides an opportunity to captivate students, increase their motivation for independent language learning, overcome the language barrier and reduce anxiety, and helps to develop a positive attitude of students to learning a foreign language, characterized by the systematic nature of academic work, satisfaction with studies, and high marks of their future professional activities. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk |
dc.subject | computer technology in education | uk |
dc.subject | special purpose foreign language | uk |
dc.subject | language teaching | uk |
dc.subject | digital generation | uk |
dc.subject | digital games for students | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.title | Gamification in the context of special purpose foreign language teaching | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2020-03-25 | - |
local.conference.name | Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nataliia_Gudkova_Gamification_2020.pdf | 472,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.