Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGudkova, N.-
dc.date.accessioned2020-04-30T15:06:47Z-
dc.date.available2020-04-30T15:06:47Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationGudkova N. Gamification in the context of special purpose foreign language teaching / N. Gudkova // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25-26 березня 2020 року. – Київ : НАУ, 2020. – С. 26-27.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15161-
dc.description.abstractTeachers of foreign languages equated successful learning of a language with memorizing texts, focused on studying books. Today many educators are proponents of exciting interactive activities. With the rapid development of the Internet, the possibilities of using computer technology for teaching and learning a foreign language appeared. In classes equipped with Internet technologies, students have access to numerous information. The Internet technologies contribute to the study, comparison, contrasting and development of knowledge of the language and culture being studied. Online communications open up many places where students can practice using the language they are learning. Training that focuses on digital technologies provides an opportunity to captivate students, increase their motivation for independent language learning, overcome the language barrier and reduce anxiety, and helps to develop a positive attitude of students to learning a foreign language, characterized by the systematic nature of academic work, satisfaction with studies, and high marks of their future professional activities.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk
dc.subjectcomputer technology in educationuk
dc.subjectspecial purpose foreign languageuk
dc.subjectlanguage teachinguk
dc.subjectdigital generationuk
dc.subjectdigital games for studentsuk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleGamification in the context of special purpose foreign language teachinguk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-25-
local.conference.nameЛінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямуванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia_Gudkova_Gamification_2020.pdf472,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.