Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодольна, В. В.uk
dc.contributor.authorУсик, С. П.uk
dc.date.accessioned2016-04-25T08:51:43Z-
dc.date.available2016-04-25T08:51:43Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationПодольна В. В. Особливості просування освітніх посуг [Текст] / В. В. Подольна, С. П. Усик // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 206-211.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1520-
dc.description.abstractУ статті зазначено можливість формування конкурентних переваг на ринку освітніх послуг України за рахунок вдалого використання інструментів просування. Розглянуто особливості використання найпоширенішого інструменту маркетингових комунікацій – рекламування для різних закладів освіти.uk
dc.description.abstractВ статье показана возможность формирования конкурентных преимуществ на рынке образовательных услуг Украины за счет удачного использования инструментов продвижения. Рассмотрено особенности использования наиболее распространенного инструмента маркетинговых коммуникаций – рекламирования для разных учебных заведений.ru
dc.description.abstractThe article shows the possibility of competitive edges forming at the Ukrainian educational services market due to the successful use of promotion instruments. The features of using the most widespread instrument of marketing communications are considered – advertising for different educational establishments.en
dc.languageuk
dc.subjectthe market of educational servicesen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectadvertising massageen
dc.subjectрынок образовательных услугru
dc.subjectпродвижениеru
dc.subjectрекламированиеru
dc.subjectрекламное сообщениеru
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectрекламуванняuk
dc.subjectрекламне повідомленняuk
dc.titleОсобливості просування освітніх посугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPodolna, V.en
local.contributor.altauthorUsyk, S.en
local.contributor.altauthorПодольная, В. В.ru
local.contributor.altauthorУсик, С. П.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (72)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V72_P206-211.pdf324,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.