Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестеренко, Ольга Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T19:35:12Z | - |
dc.date.available | 2020-05-13T19:35:12Z | - |
dc.date.issued | 2019-11 | - |
dc.identifier.citation | Нестеренко О. Б. Актуальні питання особистісно-орієнтованої освіти / О. Б. Нестеренко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2019. – № 16 (78), Т. 1. – С. 12-15. | uk |
dc.identifier.issn | 2520-2057 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15223 | - |
dc.description.abstract | У роботі визначено роль і значення особистісно-орієнтованої освіти студентів під час навчання у ЗВО. Проаналізовано використання активних методів навчання. Вказано умови для підвищення пізнавальної активності, рівня мотивації до навчання, індивідуалізації навчання студентів та створення психологічного комфорту для викладача і студента. | uk |
dc.description.abstract | В работе определены роль и значение личностно-ориентированного образования студентов во время обучения в вузе. Проанализировано использование активных методов обучения. Указаны условия для повышения познавательной активности, уровня мотивации к обучению, индивидуализации обучения студентов и создание психологического комфорта для преподавателя и студента. | uk |
dc.description.abstract | The role and importance of the personally-oriented education in university are determined in the work. The use of active teaching methods is analyzed. The conditions for increasing cognitive activity, level of motivation for learning, individualization of student learning and creation of psychological comfort for the teacher and student are indicated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | активні технології навчання | uk |
dc.subject | психологічний комфорт | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | активные технологии обучения | uk |
dc.subject | мотивация | uk |
dc.subject | психологический комфорт | uk |
dc.subject | active learning technologies | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | psychological comfort | uk |
dc.title | Актуальні питання особистісно-орієнтованої освіти | uk |
dc.title.alternative | Актуальные вопросы личностно-ориентированного образования | uk |
dc.title.alternative | Actual issues of personally-oriented education | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Нестеренко, Ольга Борисовна | - |
local.contributor.altauthor | Nesterenko, Olha | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | uk |
local.source | International scientific journal "Internauka" | uk |
local.source | Международный научный журнал "Интернаука" | uk |
local.subject.faculty | Інститут інженерії та інформаційних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра прикладної фізики та вищої математики | uk |
local.identifier.doi | 10.25313/2520-2057-2019-16-5411 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15780538553834.pdf | 131,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.