Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-15T14:45:13Z-
dc.date.available2020-05-15T14:45:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБреус С. В. Інструментарій оцінювання економічної безпеки системи закладів вищої освіти та управління нею [Електронний ресурс] / С. В. Бреус // Приазовський економічний вісник. – 2019. – Вип. 2 (13). – С. 45-52. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-13uk
dc.identifier.issn2522-4263uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15249-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні науково-методичні підходи, що використовуються у процесі дослідження економічної безпеки. Здійснено інтерпретацію цих підходів з урахуванням можливості їх використання для дослідження економічної безпеки системи закладів вищої освіти й управління нею, а також наведено інструментарій, який використовується для її оцінювання. Розглянуто результати досліджень у межах означених науково-методичних підходів, узагальнено їхні недоліки, що перешкоджають їх використанню під час дослідження економічної безпеки системи закладів вищої освіти та управління, а також виділено критерії, яким ці підходи мають відповідати. Запропоновано використовувати науково-методичний підхід, який являє собою синтез програмно-цільового та ресурсного підходів – факторно-функціональний.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные научно-методические подходы, которые используются в процессе исследования экономической безопасности. Осуществлена интерпретация этих подходов с учетом возможности их использования для исследования экономической безопасности системы учреждений высшего образования и управления ею, а также приведен инструментарий, который используется для ее оценки. Рассмотрены результаты исследований в рамках указанных научно-методических подходов, обобщены недостатки, которые препятствуют их использованию при исследовании экономической безопасности системы учреждений высшего образования и управления, а также выделены критерии, которым эти подходы должны соответствовать. Предложено использовать научно-методический подход, который представляет собой синтез программно-целевого и ресурсно-функционального подходов – факторно-функциональный.uk
dc.description.abstractThe article deals with the main scientific and methodologi-cal approaches to the research of economic security such as: systemic, process, functional, resource, resource-functional, program-target (complex), criterial, approach on the basis of economic risks, indicator, approach, which involves estimation of the ratio of gross investment size and investment resources, economic and mathematical (cost); cyclic, cluster (infrastructural), situational approach. It is defined that they are practically not used in their pure form, some approaches are considered fragmentarily in the writings of scientists, often approaches the synthesis of approaches, and some of them can be attributed to several approaches at one and the same time. It has been deter-mined that most of them are oriented on the assessment of the economic security of economic entities, which is possible for their use at the level of the higher educational institutions as separate universities, but is unacceptable for their system. Their advan-tages and disadvantages from the standpoint of the possibility of using for the researched of the economic security of the higher educational institutions system are highlighted. They have been interpreted taking into account the possibility of using for and evaluating the economic security of higher education institutions system and the tools used to evaluation the economic security of higher education institutions system. The results of researches within the mentioned approaches are considered, the shortco-mings of scientific and methodological approaches to the research of economic security these approaches, which impede their use in carrying out the research of the economic security of the mana-gement system and management and the criteria, which scientific and methodological approaches must meet, are generalized. The scientific and methodological approach proposed is a synthesis of the program-target and resource-functional approaches – factor-functional approach, which allows to develop on its basis a model for evaluating the economic security of higher education institutions system and management its.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectсистема ЗВОuk
dc.subjectнауково-методичні підходиuk
dc.subjectоцінювання економічної безпеки системи ЗВОuk
dc.subjectуправління економічною безпекою системи ЗВОuk
dc.subjectучреждения высшего образованияuk
dc.subjectсистема учреждений высшего образованияuk
dc.subjectнаучно-методические подходыuk
dc.subjectоценивание экономической безопасности системы учреждений высшего образованияuk
dc.subjectуправление экономической безопасностью системы учреждений высшего образованияuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.subjecthigher education institutions systemuk
dc.subjectscientific and methodological approachesuk
dc.subjectevaluation of economic security of HEI systemuk
dc.subjectmanagement of economic security of HEI institutions systemuk
dc.titleІнструментарій оцінювання економічної безпеки системи закладів вищої освіти та управління неюuk
dc.title.alternativeToolkit for evaluation the economic security of the of higher education institutions system and management ituk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБреус, Светлана Васильевна-
local.contributor.altauthorBreus, Svitlana Vasylivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceПриазовський економічний вісникuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.urihttp://pev.kpu.zp.ua/vypusk-13uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Breus_S.V.10(1).pdfНаукова стаття573,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.