Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15529
Назва: Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalization
Інші назви: Використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу при просуванні брендів та діджиталізації
Использование лидеров мнений как инструмента маркетинга влияния при продвижении бренда и диджитализации
Автори: Bilovodska, Olena
Kulik, Daria
Ключові слова: opinion leaders
influence marketing
brand
inflyuenser
advertizing campaign
Дата публікації: чер-2020
Бібліографічний опис: Bilovodska O. Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalization [Електронний ресурс] / O. Bilovodska, D. Kulik // International Marketing and Management of Innovations. – 2020. – № 5. – P. 105-112. – Режим доступу: http://immi.ath.bielsko.pl/%E2%84%965-2020/
Source: International Marketing and Management of Innovations
Международный маркетинг и управление инновациями
Короткий огляд (реферат): In article it is investigated the modern instrument to promoting the goods and services based on involvement of famous people to brand’s advertizing. Possible advantages and disadvantages of using this tool are analysed. Opinion leaders types, recommendations for their searching and cooperating, the address purposes to promoting through the opinion leaders are also designated. The scientific novelty consists of the system researching the essence, features, advantages and disadvantages during the work with opinion leaders at promoting to brands and the recommendations for prevention of problems in work. The relevance of this research is defined by the fact that at the present stage of the developed consumption it is harder and harder to win consumer attention, as demands emergence of the new marketing methods and tools directed to individual approach to consumers. One of such innovations is promotion of goods and services through opinion leaders. Such approach is based on trust of the consumer to the media personality, as opposed to traditional advertizing that is broadcast on wider target audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15529
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2451-1668
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMMI_2020_11.pdf575,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.