Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilovodska, Olena-
dc.date.accessioned2020-07-23T15:07:03Z-
dc.date.available2020-07-23T15:07:03Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.citationBilovodska O. Eco-friendly innovative packaging in trade logistics / O. Bilovodska // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 21-22 травня 2020 року. – Київ : КНЕУ, 2020. – C. 104-106.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15680-
dc.description.abstractPackaging makes transportation of the product easier, as well as product movement in the market and also helps with the understanding and acceptance of the innovative product and its manufacturer by consumers, helps to create the impression. In terms of product promotion, packaging is an effective method of promoting a product that facilitates its sale without any change in qualities. So, the scientific and practical approach to the development of ecofriendly packaging is formed, the approach is based on the results of the marketing research.uk
dc.description.abstractУпаковка полегшує транспортування товару, а також рух товару на ринку, допомагає зрозуміти та прийняти новий товар, його виробника споживачами, допомагає створити враження. З точки зору просування товару, упаковка – це ефективний метод просування товару, який сприяє його продажу без будь-яких змін у якості. Отже, в роботі сформовано науково-практичний підхід до розробки екологічно чистої упаковки, підхід базується на результатах маркетингового дослідження.uk
dc.description.abstractУпаковка облегчает транспортировку продукта, а также перемещение продукта на рынке, помогает понять и принять новый продукт, его производителя потребителями, помогает создать впечатление. С точки зрения продвижения товара, упаковка – это эффективный метод продвижения товара, который облегчает его продажу без каких-либо изменений в качестве. Поэтому в работе сформирован научно-практический подход к разработке эко-упаковки, который основан на результатах маркетингового исследования.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"uk
dc.subjectекологічно чиста упаковкаuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectспоживачuk
dc.titleEco-friendly innovative packaging in trade logisticsuk
dc.title.alternativeЕко-спрямоване інноваційне пакування у торгівельній логістиціuk
dc.title.alternativeЭкологическая инновационная упаковка в торговой логистикеuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБіловодська, Олена Анатоліївна-
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-05-21-
local.conference.nameСучасні технології комерційної діяльності і логістикиuk
local.conference.nameModern technologies of commercial activity and logisticsuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська _КНЕУ.pdf256,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.