Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15779
Назва: Insights into the specifics of benchmarking tools application by small and medium-sized businesses
Інші назви: Особливості застосування інструментарію бенчмаркінгу на підприємствах малого та середнього бізнесу
Особенности применения инструментария бенчмаркинга на предприятиях малого и среднего бизнеса
Автори: Denysenko, Mykola
Ключові слова: бенчмаркінг
малий та середній бізнес
ефективність
бенчмаркинг
малый и средний бизнес
эффективность
benchmarking
small and medium business
efficiency
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Denysenko M. P. Insights into the specifics of benchmarking tools application by small and medium-sized businesses = Особливості застосування інструментарію бенчмаркінгу на підприємствах малого та середнього бізнесу [Текст] / M. P. Denysenko // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 1 (143). - С. 52-58.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено обґрунтуванню особливостей застосування інструментарію бенчмаркінгу для підвищення ефективності діяльності підприємств малого та середнього бізнесу. Досліджено сутність бенчмаркінгу в розрізі специфіки його застосування підприємствами малого та середнього бізнесу. На основі узагальнення теоретичних підходів та особливостей застосування надано власне визначення бенчмаркінгу для малих та середніх підприємств. Проаналізовано основні перешкоди для успішного застосування інструментарію бенчмаркінгу малими та середніми підприємствами. Виявлено, що основним бар'єром для малих та середніх компаній при проведенні бенчмаркінгу є обмеженість ресурсів та схильність до приховування інформації. Встановлено, що застосування бенчмаркінгової методики сприяє не лише підвищенню конкурентоспроможності та ефективності діяльності суб’єктів господарювання, але й стає потужним драйвером міжгалузевої співпраці та партнерства, що виносить економічні відносини на більш високий, з погляду бізнес-взаємодії, рівень. Зроблено висновок про те, що динамічність ринкових відносин та зовнішнього оточення потребують від підприємств, особливо малих та середніх, постійного моніторингу та швидкої адаптації до змін у бізнес-середовищі. Імплементація кращого досвіду за ключовими показниками та бізнес-процесами дає змогу підприємствам малого та середнього бізнесу значно скоротити адаптаційний час та діяти на рівні з великими підприємствами, які володіють більшими фінансовими можливостями для розробки, апробації та застосування нових технологій ведення бізнесу.
Статья посвящена обоснованию особенностей применения инструментария бенчмаркинга для повышения эффективности деятельности предприятий малого и среднего бизнеса. Исследована сущность бенчмаркинга в разрезе специфики его применения предприятиями малого и среднего бизнеса. На основе обобщения теоретических подходов и особенностей применения предоставлено собственное определение бенчмаркинга для малых и средних предприятий. Проанализированы основные препятствия для успешного применения инструментария бенчмаркинга малыми и средними предприятиями. Выявлено, что основным барьером для малых и средних компаний при проведении бенчмаркинга является ограниченность ресурсов и склонность к сокрытию информации. Установлено, что применение бенчмаркинговой методики способствует не только повышению конкурентоспособности и эффективности деятельности субъектов хозяйствования, но и становится мощным драйвером межотраслевого сотрудничества и партнерства, поднимает экономические отношения на более высокий, с точки зрения бизнес-взаимодействия, уровень. Сделан вывод о том, что динамичность рыночных отношений и внешнего окружения требуют от предприятий, особенно малых и средних, постоянного мониторинга и быстрой адаптации к изменениям в бизнес-среде. Имплементация лучшего опыта по ключевым показателям бизнес-процессов помогает предприятиям малого и среднего бизнеса значительно сократить адаптационный период и действовать наравне с крупными предприятиями, которые обладают большими финансовыми возможностями для разработки, апробации и применения новых технологий ведения бизнеса.
This article seeks to explore the specifics of benchmarking tools application to enhance the performance of small and medium-sized enterprises. The study offers insights into the nature of benchmarking in the context of its application specifics for small and medium businesses. Based on consolidation of theoretical approaches and specific application patterns, an author’s original interpretation of benchmarking for small and medium-sized enterprises has been suggested. The key barriers to effective implementation of benchmarking in the SME sector have been identified. The findings have revealed that the major barrier for small and medium-sized companies within the benchmarking process is limited resources and a threat of information hiding. It is argued that the use of benchmarking methodology contributes to boosting competitiveness and economic efficiency of business entities as well as becomes a powerful driver of cross-sectoral cooperation and partnership and promotes further advanced business interaction practices. It is concluded that the current dynamism in the marketplace and the external environment challenges businesses, especially SMEs, to continuous monitoring and prompt adaptation to changes in the business settings. Implementation of best practices in the area of business processes and their key performance indicators will significantly reduce the adaptation period as well as enables small and medium businesses be on a par with large enterprises that have extensive financial resources to develop, test and implement new technologies of doing business.
DOI: 10.30857/2413-0117.2020.1.5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15779
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V143_P052-058.pdf170,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.