Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, А. Р.-
dc.contributor.authorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-09-07T10:48:00Z-
dc.date.available2020-09-07T10:48:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГончаренко А. Р. Створення рекламної кампанії на основі тригерів / А. Р. Гончаренко, Ю. В. Зимбалевська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 40-41.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15793-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleСтворення рекламної кампанії на основі тригерівuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-26-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2020_P040-041.pdf232,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.