Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлєєв, В. О.-
dc.contributor.authorШацька, Зорина Ярославівна-
dc.date.accessioned2020-09-10T12:02:22Z-
dc.date.available2020-09-10T12:02:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАлєєв В. О. Маркетингова стратегія інноваційного проєкту / В. О. Алєєв, З. Я. Шацька // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 100-103.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15813-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингова стратегія інноваційного проєктуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-26-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПроблеми та перспективи розвитку креативної економікиuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2020_P100-103.pdf198,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.