Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15942
Назва: Оцінювання якості надання адміністративних послуг
Інші назви: Assessing the quality of administrative services
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Бреус, Діана Сергіївна
Ключові слова: адміністративні послуги
оцінка
якість
стандарт ISO 9000:2015
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: ДРІДУ НАДУ
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Оцінювання якості надання адміністративних послуг / С. М. Бондаренко, Д. С. Бреус // Становлення публічного адміністрування в Україні : матеріали ХІ Конференції студентів та молодих учених за міжнародною участю, м. Дніпро, 8 травня 2020 року. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Для ефективного управління якістю адміністративних послуг необхідно, в першу чергу, правильно оцінювати досягнутий рівень їх якості. Базовим принципом при формуванні критеріїв оцінювання якості адміністративних послуг має бути орієнтація на споживача, як того вимагає міжнародний стандарт ISO 9001: 2015. Це забезпечується шляхом створення та функціонування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15942
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_05_08_mup_material_stud_P038-040.pdf351,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.