Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorЛагута, К. О.-
dc.date.accessioned2020-09-23T14:00:32Z-
dc.date.available2020-09-23T14:00:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами / О. А. Біловодська, К. І. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні. – 2020. – № 5 (228). – С. 62-68.uk
dc.identifier.issn2522-1620uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15953-
dc.description.abstractПредметом дослідження є аналіз чат-ботів в маркетингу, їх ролі при збиранні інформації про споживачів. Метою дослідження є системне дослідження особливостей комунікацій з потенційними користувачами через чат-бот. Завданням є описати як чат-бот впливає на комунікацію із користувачем через соціальні мережі, як завдяки чат-боту можна охопити більше та привести нових користувачів, зібрати актуальну базу даних. Методами дослідження є діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. В даній статті визначено місце та роль чат-боту в digital маркетингу серед малого та великого бізнесу. Надано характеристику попиту на чат-боти, якими правилами потрібно керуватися, щоб створити грамотний та ідеально відповідний для компанії працюючий чат-бот.uk
dc.description.abstractПредметом исследования является анализ чат-ботов в маркетинге, их роли при сборе информации о потребителях. Целью исследования является системное исследование особенностей коммуникаций с потенциальными пользователями через чат-бот. Задачей является описать как чат-бот влияет на коммуникацию с пользователем через социальные сети, как благодаря чат-боту можно охватить больше и привести новых пользователей, собрать актуальную базу данных. В работе использованы диалектический метод научного познания, метод анализа и синтеза, сравнительный метод, метод обобщения данных. В данной статье определено место и роль чат-бота в digital маркетинге среди малого и крупного бизнеса. Предоставлено характеристику спроса на чат-боты, какими правилами нужно руководствоваться, чтобы создать грамотный и идеально подходящий для компании чат-бот.uk
dc.description.abstractThe subject of the study is the analysis a chat boats in marketing what role is played by a chat boat at the collected information on consumers. The purpose of the study is systematic studying to features of communications with potential consumers through a chat boat. A task is to describe as the chat boat influences communication with the consumer through social networks as thanks to a chat it is possible for the boat hang for a while organic coverage, to bring new readers, to collect the relevant database. In work are used a dialectic method of scientific knowledge, a method of the analysis and synthesis, a comparative method, a method of synthesis of data. In this article the place and a role a chat to Bot in marketing digital among small and large business is defined. It is provided characteristic of demand for a chat boats what rules need to be guided to create competent and ideal for the company the working chat boat.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectчат-ботuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмесенджерuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectстатистикаuk
dc.subjectаудиторіяuk
dc.subjectбібліотекаuk
dc.subjectмессенджерuk
dc.subjectсоциальные сетиuk
dc.subjectаудиторияuk
dc.subjectбиблиотекаuk
dc.subjectchat-botuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmessengeruk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectstatisticsuk
dc.subjectaudienceuk
dc.subjectlibraryuk
dc.titleСистемне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиuk
dc.title.alternativeСистемное исследование использования чат-бота в коммуникации с клиентамиuk
dc.title.alternativeSystematic study of the use of chat bots in communication with clientsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorЛагута, Екатерина Александровна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorLaguta, Keterina-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceФормування ринкових відносин в Україніuk
local.sourceФормирование рыночных отношений в Украинеuk
local.sourceMarket Relations Development in Ukraineuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.5281/zenodo.3937275uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Лагута.pdf321,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.