Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1335] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 241 до 260 з 1335
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Functional support of the organizational and economic mechanism management of innovation and integration potential enterprisesGoncharenko, I.; Krakhmalova, N.
2020Methodological approach to evaluation of component intellectual potential in business processes of integrated structuresNifatova, O.; Dudko, P.
2020The forecasting the level of development of innovative potential of textile enterprisesShcherbak, V.; Puzyrova, Polina
2020Prospective directions of changes in the financial reporting of enterprises in the context of the globalization of the world economyDovbush, V.; Kozhushko, R.
2020Methodological approach to assessing the competitiveness of institutions of higher educationBreus, Svitlana; Khaustova, Yevheniia; Denysenko, Mykola; Bondarenko, Svitlana; Kyrylko, N. M.
2020Удосконалення процесу впровадження інноваційних технологій на підприємствіКрахмальова, Н. А.; Цикал, А. П.
2020Розвиток підприємництва в умовах інноваційної економікиШадюк, Д. С.; Щербак, В. Г.
2020Використання музичних конкурсів як форми соціального розвитку суспільстваСиниця, В. А.; Щербак, В. Г.
2020Формування взаємозв’язу мотивів і стимулів в управлінні персоналомКрахмальова, Н. А.; Андроняк, О. К.
2020Роль корпоративної культури у діяльності підприємстваКондратюк, А. К.; Щербак, В. Г.
2020Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Георгієва, В. В.
2020Теоретичні підходи до визначення інвестиційного забезпечення розвитку підприємствДовбуш, В. І.; Мельник, П. І.
2020Управління стійким розвитком підприємства в умовах турбулентного середовищаДовбуш, В. І.; Бабій, К. О.
2020Посилення конкурентних позицій підприємства на міжнародному ринкуГончаренко, І. М.; Васильковська, К. О.
2020Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мережЯсан, В. К.; Ніфатова, О. М.
2020Лояльність клієнтів Luxury сегменту в індустрії модиЩербак, В. Г.; Свінціцька, Н. Г.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
2020Використання маркетингових Інтернет-технологій у підприємницькій діяльностіНоскова, Ю. О.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлуКозлов, А. А.; Щербак, В. Г.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 241 до 260 з 1335