Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1335] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 441 до 460 з 1335
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2019Бізнес за франшизою в Україні: переваги та недолікиГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
2019Управління процесом бізнес-планування на підприємствіЩербак, В. Г.; Щур, Т. В.
2019Мотиваційний механізм управління персоналом в організаціяхХаніна, А. О.; Щербак, В. Г.
2019Оптимізація управління бізнес-процесами підприємств в УкраїніКрамар, М. С.; Щербак, В. Г.
2019Ризики підприємницької діяльності та їх мінімізація в ринковій економіціДудко, П. М.; Палажченко, К. Ю.
2019Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуЛизогуб, І. І.; Шкода, М. С.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Організація рекламної діяльності підприємстваКривонос, Є. О.; Щербак, В. Г.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.
2019Model of investments optimization in improving economic potential of universityGryshchenko, Ivan; Tarasenko, I. O.; Tsymbalenko, N.; Nefedova, T. M.; Tarasenko, O. S.
2019Enhancing the enterprise pricing strategy managementMiahkykh, I. M.; Shkoda, M. S.; Peresypko, O. M.
2019Design of the fur garments in the context of artistic and compositional shapingGryshchenko, Ivan; Kolosnichenko, M. V.; Pashkevych, Kalina
2019Тенденції розвитку студентських бізнес-інкубаторів в УкраїніДудко, П. М.; Опанасенко, А.
2019Управління якістю освітньої діяльності в аспекті інформаційно-комунікаційних технологійГаркавенко, С. С.; Моргулець, О. Б.; Павленко, В. М.
2019Маркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерахГуліна, О. Д.; Щербак, В. Г.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2019Кластеризація суб'єктів малого підприємництва на основі франчайзингуГаркуша, І. Р.; Шкода, М. С.
2019Кластерна модель об’єднань підприємств: зарубіжний і вітчизняний досвідГаркуша, Д. Р.; Шкода, М. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 441 до 460 з 1335