Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorКазнодій, В. О.-
dc.date.accessioned2020-10-15T11:49:55Z-
dc.date.available2020-10-15T11:49:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКвіта Г. М. Економіко-математичне моделювання рівня лояльності персоналу [Електронний ресурс] / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, В. О. Казнодій // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 45. – С. 96-101. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/45-2020uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16087-
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття лояльності персоналу. Зазначено, що лояльність персоналу – це доброзичливе, коректне, щире, шанобливе ставлення до керівництва, співробітників, інших осіб, їхніх дій, до компанії загалом; усвідомлене виконання співробітником своєї роботи відповідно до цілей і завдань компанії та в інтересах компанії, а також дотримання норм, правил і зобов’язань, включаючи неформальні, щодо компанії, керівництва, співробітників та інших суб’єктів взаємодії. Розкрито сутність та зміст поняття "маркетингова стратегія", запропоновано під маркетинговою стратегією компанії в Інтернеті розуміти напрям (вектор) дій компанії щодо створення його цільових ринкових позицій. Застосування економіко-математичного моделювання до оцінювання рівня лояльності персоналу дасть змогу створювати прогноз на основі множинної лінійної економетричної моделі, що описує залежність рівня лояльності персоналу в організації від трьох найбільш впливових факторів, таких як стосунки в колективі, займана посада та рівень заробітної плати й бонуси. Це дасть можливість керівництву компанії підвищити ефективність роботи персоналу та позитивно вплине на інтернет-стратегію компанії загалом.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыто понятие лояльности персонала. Указано, что лояльность персонала – это доброжелательное, корректное, искреннее, уважительное отношение к руководству, сотрудникам, другим лицам, их действиям, к компании в целом; осознанное выполнение сотрудником своей работы в соответствии с целями и заданиями компании и в интересах компании, а также соблюдение норм, правил и обязательств, включая неформальные, касательно компании, руководства, сотрудников и других субъектов взаимодействия. Раскрыты сущность и содержание понятия "маркетинговая стратегия", предложено под маркетинговой стратегией компании в Интернете понимать направление (вектор) действий компании по созданию его целевых рыночных позиций. Применение экономико-математического моделирования к оцениванию уровня лояльности персонала позволит создавать прогноз на основе множественной линейной эконометрической модели, описывающей зависимость уровня лояльности персонала в организации от трех наиболее влиятельных факторов, таких как отношения в коллективе, занимаемая должность и уровень заработной платы и бонусы. Это позволит руководству компании повысить эффективность работы персонала и положительно повлияет на интернет-стратегию компании в целом.uk
dc.description.abstractThe article reveals the concept of loyalty of the company’s staff. It is noted that the loyalty of the staff is a friendly, correct, sincere, respectful attitude to the management, employees, other persons, their actions, to the company as a whole; conscious performance by the employee of his work in accordance with the goals and objectives of the company and in the interests of the company, as well as compliance with norms, rules and obligations, including informal, regarding the company, management, employees and other entities. The vast majority of Internet marketing strategies are aimed at: increasing targeted traffic to the site; increase customer conversions from the site and related site pages. Internet marketing design begins with identifying those communications that can be transferred to the Internet. For each company, the Internet marketing strategy depends on the reach of target groups and communication capabilities. The basic element of the company’s marketing strategy on the Internet is the staff, and the key assessment of the effectiveness of its work is the level of loyalty. The essence and content of the concept of “marketing strategy” are revealed and it is suggested that the company’s marketing strategy on the Internet be understood as the direction (vector) of the company’s actions to create its target market positions. The application of economic and mathematical modeling to assess the level of staff loyalty will create a forecast based on a multiple linear econometric model. Namely: construction of a linear multifactor econometric model and determination of all its characteristics; testing for statistical significance of model parameters, multiple correlation coefficient, checking the adequacy of the model using Fisher’s criterion; testing the model for the presence of multicollinearity by the Ferrara-Glober method, assessment of the significance of multicollinearity; testing the model for the presence of autocorrelation of errors by the Darbin-Watson test; testing the model for heteroscadability of residues using the Park test for each factor; calibrate the model and develop a recommendation to improve the marketing strategy. This will enable the company’s management to increase staff efficiency and have a positive impact on the company’s Internet strategy as a whole.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтернет-стратегія компаніїuk
dc.subjectекономіко-математичне моделюванняuk
dc.subjectлояльність персоналуuk
dc.subjectинтернет-стратегия компанииuk
dc.subjectэкономико-математическое моделированиеuk
dc.subjectлояльность персоналаuk
dc.subjectInternet strategy of the companyuk
dc.subjecteconomic and mathematical modelinguk
dc.subjectstaff loyaltyuk
dc.titleЕкономіко-математичне моделювання рівня лояльності персоналуuk
dc.title.alternativeEconomic and mathematical modeling of staff loyalty leveluk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKvita, Halyna-
local.contributor.altauthorShikovets, Catherine-
local.contributor.altauthorKaznodiy, Vitaliy-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32843/infrastruct45-16uk
local.identifier.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/45-2020uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdf470,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.