Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова, Ольга-
dc.contributor.authorШмельова, Олександра-
dc.contributor.authorАгліуллін, Р. М.-
dc.date.accessioned2020-10-27T16:48:05Z-
dc.date.available2020-10-27T16:48:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПолякова О. Формування навчального середовища в системі вищої дизайнерської освіти / О. Полякова, О. Шмельова, Р. М. Агліуллін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 216-219.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16146-
dc.description.abstractРозглянуто чинники, що впливають на формування сучасного навчального середовища закладів вищої освіти в контексті підготовки майбутнього дизайнера. Розглянуто ознаки поділу фізичних навчальних середовищ на формальні та неформальні відповідно до функціонального призначення та форми взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Наведено найбільш розповсюджені типи розміщення неформальних навчальних середовищ в функціонально-планувальній структурі закладу. Розглянуто три типи формування студентських коворкінгів в структурі ЗВО: створення окремих спеціально обладнаних приміщень, організація на базі існуючих неформальних просторів закладу, інтеграція у існуючі середовища формальних навчальних середовищ з використанням в позанавчальний час.uk
dc.description.abstractThe article deals with the factors influencing the formation of the modern educational environment of higher education institutions in the context of future designer training. The features of the division of physical learning environments into formal and informal are considered, according to the functional purpose and form of interaction of the educational process subjects. The most common types of informal learning environments placement in the functional and planning structure of the institution are given. Three types of student coworkings’ formation in the structure of higher education institutions are considered: creation of separate specially equipped premises, organization on the basis of existing informal spaces of the institution, integration into existing environments of formal educational environments using them at after-lessons time.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстудентський коворкінгuk
dc.subjectнеформальні навчальні просториuk
dc.subjectформальні середовищаuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectфахова компетентністьuk
dc.subjectstudent coworkinguk
dc.subjectinformal learning spacesuk
dc.subjectformal environmentsuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.titleФормування навчального середовища в системі вищої дизайнерської освітиuk
dc.title.alternativeFormation of learning environment in the designrs' higher education systemuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPoliakova, O.-
local.contributor.altauthorShmeliova, O.-
local.contributor.altauthorAhliullin, R.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-23-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПерспективи розвитку дизайну архітектурного середовищаuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P216-219.pdf237,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.