Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16165
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джевага, Григорій | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T14:41:32Z | - |
dc.date.available | 2020-10-28T14:41:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Джевага Г. Використання технології sketchnoting у навчальному процесі / Г. Джевага // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 286-289. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16165 | - |
dc.description.abstract | Описано особливості використання sketch-візуалізацій на уроках трудового навчання і технологій для підвищення ефективності запам’ятовування навчального матеріалу. Здійснено аналіз основних підходів використання "scribing" і "sketchnoting" у освітньому процесі. В ході дослідження охарактеризовано скетч-конспектування уроку трудового навчання. Проаналізовано психолого-педагогічні умови ефективного запам’ятовування інформації. Описано методику застосування скетчноутингу для якісного розуміння і запам’ятовування важливої інформації техніко-технологічного змісту на уроці. | uk |
dc.description.abstract | The purpose was to describe the use of sketch visualizations in labor training and technology to increase the effectiveness of memorizing training material. The basic approaches of using "scribing" and "sketchnoting" in the educational process are analyzed. In the course of the study, a sketch-note of a lesson in labor training was characterized. Psychological and pedagogical conditions of effective memorization of information are analyzed. The technique of sketching training for qualitative understanding and memorization of important technical and technological content in the lesson is described. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | дизайн конспекту | uk |
dc.subject | методи запам’ятовування | uk |
dc.subject | візуалізація навчального матеріалу | uk |
dc.subject | scribing | uk |
dc.subject | sketchnoting | uk |
dc.subject | workbook design | uk |
dc.subject | memorization methods | uk |
dc.subject | visualization of educational material | uk |
dc.title | Використання технології sketchnoting у навчальному процесі | uk |
dc.title.alternative | Using sketchnoting technology in the educational process | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Dzhevaha, H. | - |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2020-04-23 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
local.conference.section | Підприємницькі аспекти дизайн-діяльності | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD2020_V2_P286-289.pdf | 200,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.