Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.contributor.authorЛитовченко, І. В.uk
dc.contributor.authorГригорова, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2020-11-07T00:04:02Z-
dc.date.available2020-11-07T00:04:02Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізації [Текст] / О. В. Птащенко, І. В. Литовченко, Ю. В. Григорова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 2 (145). - С. 103-110.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16246-
dc.description.abstractУ роботі представлено ключові аспекти здійснення маркетингової діяльності на міжнародному ринку, проаналізовано особливості міжнародного маркетингу, основні види економічної діяльності, а також фактори виробництва (капітал, робоча сила, сировина, управління, інформація, технології, ринки), організовані у світовому масштабі. Підкреслюється, що в нових умовах досягнення необхідного рівня продуктивності та конкурентоспроможності стає можливим лише в межах взаємозалежної глобальної мережі. У контексті національних підприємств, процес глобалізації є, з одного боку, посиленням конкуренції, а з іншого – можливістю виходу на нові ринки. Успіх проникнення компаній на міжнародний ринок значною мірою залежить від їх об'єктивності та компетентності вивчати розвинені ринкові сегменти, а також від можливості вибору ефективної маркетингової стратегії для досягнення цієї мети. У рамках дослідження, міжнародний маркетинг розглядається як реакція учасників міжнародного ринку на такі процеси, як зростання та розширення партнерських відносин, зростання виробничих потужностей, швидке оновлення асортименту, часті зміни характеру та структури ринкового попиту, його коливань на ринку, посилення конкуренції, збільшення обсягу, підвищення якості інформаційного забезпечення. Це забезпечує систематичну, постійну та активну роботу на міжнародному ринку на різних етапах просування товарів і послуг для продажу споживачам.uk
dc.description.abstractВ работе представлены ключевые аспекты осуществления маркетинговой деятельности на международном рынке, проанализированы особенности маркетинга, основные виды экономической деятельности, а также факторы производства (капитал, рабочая сила, сырье, управление, информация, технологии, рынки), организованные в мировом масштабе. Подчёркивается, что в новых условиях достижение необходимого уровня производительности и конкурентоспособности становится возможным только в пределах взаимосвязанной глобальной сети. В контексте национальных предприятий, процесс глобализации, с одной стороны, представляет собой усиление конкуренции, а с другой – возможность выхода на новые рынки. Успех проникновения компаний на международный рынок в значительной степени зависит от их объективности и их компетентности изучать развитые рыночные сегменты, а также от возможности выбора эффективной маркетинговой стратегии для достижения этой цели. В рамках исследования, международный маркетинг рассматривается как реакция участников международного рынка на непосредственные процессы роста и расширения партнёрских отношений, а также на рост производственных мощностей, быстрое обновление ассортимента, частые изменения характера и структуры рыночного спроса, его колебаний на рынке, усиление конкуренции, увеличение объёма, повышение качества информационного обеспечения. Это обеспечивает систематическую, постоянную и активную работу на международном рынке на различных этапах продвижения товаров и услуг для продажи потребителям.ru
dc.description.abstractThe paper discusses the key aspects of marketing activities in the international market, provides insights into the specifics of international marketing, the major types of business activity and the production factors (capital, labour, raw materials, management, information, technology, markets), and the way they are organized worldwide. It is argued that in the new realia, gaining a required level of productivity and competitiveness becomes possible only within the frameworks of an integrated global network. In the context of national enterprises, the process of globalization, on the one hand, could be viewed as increased competition, while on the other – as the opportunity to enter new markets. The success of companies' penetration into international markets largely depends on their objectivity and competence to explore developed market segments, as well as on the ability to choose an effective marketing strategy to achieve this goal. Within the scope of this study, international marketing is considered as the respond of international market participants to the immediate processes of growth and expansion of partnerships, growth of production capacity, rapid renewal of product assortment, frequent changes in the nature and structure of market demand, market fluctuations, increased competition, production expansion, and enhanced quality of information support. All this ensures systemic, regular and dynamic activities in the international market at different stages of product and services consumer sales promotion.en
dc.languageuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьuk
dc.subjectінструментарій міжнародного маркетингуuk
dc.subjectмаркетинговые инструментыru
dc.subjectмеждународный маркетингru
dc.subjectмеждународная маркетинговая деятельностьru
dc.subjectинструментарий международного маркетингаru
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectinternational marketing activitiesen
dc.subjectinternational marketing toolkiten
dc.titleЗдійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїuk
dc.title.alternativeImplementation of international marketing activities in modern globalization realia
dc.title.alternativeОсуществление международной маркетинговой деятельности в современных условиях глобализации
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.contributor.altauthorЛитовченко, И. В.ru
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.contributor.altauthorLytovchenko, I. V.en
local.contributor.altauthorHryhorova, Yu. V.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 2 (145)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.2.9
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V145_P103-110.pdf541,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.