Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16257
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісник, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Яменко, К. О. | uk |
dc.contributor.author | Дідовець, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-11-07T00:21:37Z | - |
dc.date.available | 2020-11-07T00:21:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Колісник О. В. Візуально-комунікативний дизайн інтерфейсів комп’ютерних ігор [Електронний ресурс] / О. В. Колісник, К. О. Яменко, О. В. Дідовець // Технології та дизайн. - 2020. - № 2 (35). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_2_6. | uk |
dc.identifier.issn | 2304-2605 | |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_2_6 | |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16257 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи – визначення ролі візуально-комунікативного дизайну при створенні інтерфейсів комп`ютерних ігор для підвищення їх конкурентоздатності серед цільової аудиторії. У ході проведеного дослідження використані методи аналізу та синтезу попередніх публікацій по зазначеній темі дослідження, застосовано порівняння практики проектування ігрових інтерфейсів, логотипів та плакатів комп`ютерних ігор, впроваджений метод соціологічного опитування відповідної категорії населення та систематизація зібраних даних. Теоретично опрацьовано та узагальнено основні аспекти розробки інтерфейсів для відеоігор, досліджено особливості створення рекламного плакату та логотипу для відеогри. Визначено тенденції проектування інтерфейсів сучасних комп`ютерних ігор, а також їх рекламних постерів. Отримані результати зумовлюють можливості більш глибокого осмислення використання зазначених напрацювань для оптимізації процесу пошуку відповідних художньо-виразних засобів на стадії розробки візуальної складової інтерфейсів для комп`ютерних ігор та їх рекламного постеру. | uk |
dc.description.abstract | Цель работы – определение роли визуально-коммуникативного дизайна при создании интерфейсов компьютерных игр для повышения конкурентоспособности среди целевой аудитории. В ходе проведенного исследования использованы методы анализа и синтеза предыдущих публикаций по указанной теме исследования, применены сравнения практики проектирования игровых интерфейсов, логотипов и плакатов компьютерных игр, внедрен метод социологического опроса соответствующей категории населения и систематизация собранных данных. Теоретически обработаны и обобщены основные аспекты разработки интерфейсов для видеоигр, исследованы особенности создания рекламного плаката и логотипа для видеоигры. Определены тенденции проектирования интерфейсов современных компьютерных игр, а также их рекламных постеров. Полученные результаты обусловливают возможности более глубокого осмысления использования указанных наработок для оптимизации процесса поиска соответствующих художественно-выразительных средств на стадии разработки визуальной составляющей интерфейсов для компьютерных игр и их рекламного постера. | ru |
dc.description.abstract | Defining the role of visual-communicative design in the creation of gaming interfaces to increase their competitiveness among the target audience. In the course of the research, the methods of analysis and synthesis of previous publications on the subject of the experiment were used, the comparison of the practice of designing game interfaces, logos and posters of computer games was applied, the method of sociological questioning of the relevant category of population was introduced and the systematization of the collected data. The basic aspects of video game interface development have been theoretically elaborated and generalized, the features of creating a poster and logo for a video game have been investigated. The tendencies of designing interfaces of modern computer games, as well as their advertising posters are determined. The obtained results lead to the possibility of a deeper understanding of the use of these developments to optimize the process of finding appropriate artistic and expressive means at the stage of development of the visual component of interfaces for computer games and their advertising poster. | en |
dc.language | uk | |
dc.subject | ігровий інтерфейс | uk |
dc.subject | гейм-дизайн | uk |
dc.subject | комп'ютерні ігри | uk |
dc.subject | логотип | uk |
dc.subject | постер | uk |
dc.subject | игровой интерфейс | ru |
dc.subject | компьютерные игры | ru |
dc.subject | game interface | en |
dc.subject | game design | en |
dc.subject | computer games | en |
dc.subject | logo | en |
dc.subject | poster | en |
dc.title | Візуально-комунікативний дизайн інтерфейсів комп’ютерних ігор | uk |
dc.title.alternative | Visual-communicative design of computer games interfaces | |
dc.title.alternative | Визуально-коммуникативный дизайн интерфейса компьютерных игр | |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Колесник, А. В. | ru |
local.contributor.altauthor | Яменко, К. А. | ru |
local.contributor.altauthor | Дидовец, Е. В. | ru |
local.contributor.altauthor | Kolisnyk, O. V. | en |
local.contributor.altauthor | Yamenko, K. O. | en |
local.contributor.altauthor | Didovets, O. V. | en |
local.subject.section | Технічна естетика, дизайн та ергономіка | uk |
local.source | Технології та дизайн | uk |
local.source.number | № 2 (35) | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну | uk |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» Наукові публікації (статті) Кафедра графічного дизайну (ГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
td_2020_N2_06.pdf | 672,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.