Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16575
Назва: Використання маркетингових онлайн-опитувань в системі надання послуг з енергетичного менеджменту
Автори: Цацук, Б. О.
Мішок, І. М.
Павленко, В. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Цацук Б. О. Використання маркетингових онлайн-опитувань в системі надання послуг з енергетичного менеджменту / Б. О. Цацук, І. М. Мішок, В. М. Павленко // Електромеханічні та інформаційні системи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, присвячена 90-й річниці заснування Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 21 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 50-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16575
Розташовується у зібраннях:Електромеханічні та інформаційні системи
Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMIS_P050-051.pdf218,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.