Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, І. М.uk
dc.contributor.authorВласюк, Т. М.uk
dc.contributor.authorМакатьора, Д. А.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:42:10Z-
dc.date.available2016-05-11T07:42:10Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationГрищенко І. М. Рейтингова оцінка іміджевої привабливості спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» [Текст] / І. М. Грищенко, Т. М. Власюк, Д. А. Макатьора // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 2 (70). - C. 206-216.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1671-
dc.description.abstractУ статті проведено порівняльну характеристику освітньо-кваліфікаційних рівнів спеціаліста і магістра, розроблено методику оцінки іміджевої привабливості спеціальностей вищих навчальних закладів України та проаналізовано рівень іміджевої привабливості за спеціальностей «Дизайн» та «Економіка підприємства».uk
dc.description.abstractВ статье проведена сравнительная характеристика образовательно-квалификационных уровней специалиста и магистра, разработана методика оценки имиджевой привлекательности специальностей высших учебных заведений Украины и проанализирован уровень имиджевой привлекательности по специальностям «Дизайн» и «Экономика предприятия».ru
dc.description.abstractThis article introduces a comparative description of educational levels of specialist and master, contains the method of evaluation of specialties image appeal of institutes of higher education of Ukraine and analyzes the level of image appeal of these educational levels in «Design» and «Economics».en
dc.languageuk
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectspecialisten
dc.subjectmasteren
dc.subjectdemanden
dc.subjectsupplyen
dc.subjectimage appealen
dc.subjectвысшее образованиеru
dc.subjectспециалистru
dc.subjectмагистрru
dc.subjectспросru
dc.subjectпредложениеru
dc.subjectимиджевая привлекательностьru
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectспеціалістuk
dc.subjectмагістрuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectіміджева привабливістьuk
dc.titleРейтингова оцінка іміджевої привабливості спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр»uk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGrishchenko, І.en
local.contributor.altauthorVlasyuk, Т.en
local.contributor.altauthorMakatyora, D.en
local.contributor.altauthorГрищенко, И. М.ru
local.contributor.altauthorВласюк, Т. Н.ru
local.contributor.altauthorМакатьора, Д. А.ru
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (70)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра механічної інженерії (МІ)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V70_P206-216.pdf535,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.