Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16782
Назва: Сучасний досвід створення українського бренду одягу
Автори: Галабурда, Ю. В.
Яценко, М. В.
Артеменко, Т. П.
Ключові слова: одяг
бренд
інновації
потенціал
індустрія моди
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Галабурда Ю. В. Сучасний досвід створення українського бренду одягу / Ю. В. Галабурда, М. В. Яценко, Т. П. Артеменко // Збірник тез доповідей IV Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій "KyivTex&Fashion" до 90-річного ювілею з дня заснування Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 20 жовтня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 60-61.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – аналіз тенденцій організації та розвитку підприємств у сучасних умовах як чинник розвитку індустрії моди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16782
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion2020_P060-061.pdf245,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.