Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17018
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солодка, Д. О. | uk |
dc.contributor.author | Стрекалова, О. Є. | uk |
dc.contributor.author | Оганесян, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-01-22T20:55:41Z | - |
dc.date.available | 2021-01-22T20:55:41Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Солодка Д. О. Семантичні відмінності графічного знаку [Електронний ресурс] / Д. О. Солодка, О. Є. Стрекалова, С. В. Оганесян // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_9. | uk |
dc.identifier.issn | 2304-2605 | |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_9 | |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17018 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи – виявлення значення семантичних відмінності терміну "графічний знак" в контексті різних наукових підходів для вирішення комунікативних проблем сучасного графічного дізайну. Методика базується на системному підході. В процесі дослідження було використано метод систематизації; аналітичний метод; типологічний метод; метод абстрагування; метод екстраполяції. Досліджена семіотика як наука про знаки і знакові системи. Сформована типологізація графічних знаків. Виявлені відмінності у вживанні термінів, ареал значення яких дозволяє розглядати їх синонімами поняття "графічний знак". Проведено порівняльний аналіз семантичних відмінностей терміну "графічний знак" з позиції різних наукових підходів в умовах зростання вимог до візуальної культури. Вперше отримали теоретичне і практичне обґрунтування семантичних відмінностей графічного знаку. Позначений принципово новий напрямок в теорії і практиці графічного дизайну – вивчення середовища "семантичний образ – графічний знак – людина". | uk |
dc.description.abstract | Цель работы – определение значения семантических различий термина "графический знак" в контексте различных научных подходов для решения коммуникативных проблем современного графического дизайна. Методика базируется на системном подходе. В процессе исследования был использован метод систематизации и аналитический метод; типологический метод; метод абстрагирования; метод экстраполяции. Исследована семиотика как наука о знаках и знаковых системах. Сформулирована типологизация графических знаков. Определены различия в употреблении терминов, ареал значение которых позволяет рассматривать их синонимами понятия "графический знак". Проведен сравнительный анализ семантических различий термина "графический знак" с позиции различных научных подходов в условии роста требований к визуальной культуре. Впервые получили теоретическое и практическое обоснование семантических различий графического знака. Определено принципиально новое направление в теории и практике графического дизайна – изучение среды "семантический образ – графический знак – человек". | ru |
dc.description.abstract | Revealing the meaning of semantic differences of the term "graphic sign" in the context of various scientific approaches for solving communication problems of modern graphic design. Based on a systematic approach. In the course of the research, a systematization method and an analytical method were used; typological method; abstraction method; extrapolation method. Semiotics is studied as a science of signs and sign systems. The current typology of graphic signs. The revealed differences in the use of terms, the range of meaning of which allows us to consider them as synonyms of the concept of "graphic sign". A comparative analysis of the semantic differences of the term "graphic sign" from the standpoint of various scientific approaches in the context of the growing requirements for visual culture. For the first time, we received the theoretical and practical substantiation of semantic differences of a graphic sign. The designation of a fundamentally new direction in the theory and practice of graphic design, the study of the environment "semantic image – graphic sign – person". | en |
dc.language | uk | |
dc.subject | графічний дизайн | uk |
dc.subject | графічний знак | uk |
dc.subject | семіотіка | uk |
dc.subject | знакова система | uk |
dc.subject | код | uk |
dc.subject | кодування | uk |
dc.subject | графический дизайн | ru |
dc.subject | графический знак | ru |
dc.subject | семиотика | ru |
dc.subject | знаковая система | ru |
dc.subject | кодирование | ru |
dc.subject | graphic design | en |
dc.subject | graphic sign | en |
dc.subject | semiotics | en |
dc.subject | sign system | en |
dc.subject | the code | en |
dc.subject | coding | en |
dc.title | Семантичні відмінності графічного знаку | uk |
dc.title.alternative | Semantic differences of a graphic sign | |
dc.title.alternative | Семантические различия графического знака | |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Солодкая, Д. А. | ru |
local.contributor.altauthor | Стрекалова, Е. Е. | ru |
local.contributor.altauthor | Solodka, D. A. | en |
local.contributor.altauthor | Strekalova, E. E. | en |
local.contributor.altauthor | Hovhannisyan, S. V. | en |
local.subject.section | Технічна естетика, дизайн та ергономіка | uk |
local.source | Технології та дизайн | uk |
local.source.number | № 4 (37) | uk |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
td_2020_N4_09.pdf | 358,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.