Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17062
Назва: Theoretical aspects of the concepts of self-image and self-presentation
Автори: Kolodiazhna, Alla
Ключові слова: image
personal brand
self-image
presentation
self-feed
selfpresentation
concepts correlation
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: BoScience Publisher
Бібліографічний опис: Kolodiazhna A. V. Theoretical aspects of the concepts of self-image and self-presentation / A. V. Kolodiazhna // Fundamental and applied research in the modern world : abstracts of IV International scientific and practical conference, Boston, USA, 18-20 November 2020. – BoScience Publisher, Boston, USA, 2020. – P. 147-154.
Короткий огляд (реферат): The basic concepts of imagology are considered to be "image", "personal brand", "self-image", "self-presentation", "self-promotion". The factors affecting their formation are investigated; the problem of their correlation is posed and revealed. Basing on the analysis of the distinguishing features of these concepts as scientific and practical categories, the main task of the article is to create the background for the precise use of concepts in the scientific literature and practical activities. For this purpose, the possibilities of using the processes designated by concepts in various life situations are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17062
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FUNDAMENTAL-AND-APPLIED-RESEARCH-IN-THE-MODERN-WORLD-18-20.11.20.pdf556,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.