Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17086
Назва: Перспективи розвитку бізнес-моделі страхових маркетплейсів
Інші назви: Перспективы развития бизнес-модели страховых маркетплейсов
Prospects for business-model development of insurance marketplaces
Автори: Вергун, А. М.
Сорока, А. А.
Ключові слова: цифрова економіка
страхування
бізнес-модель
маркетплейс
цифровая экономика
страхование
бизнес-модель
digital economy
insurance
business-model
marketplace
Дата публікації: січ-2021
Бібліографічний опис: Вергун А. М. Перспективи розвитку бізнес-моделі страхових маркетплейсів [Електронний ресурс] / А. М. Вергун, А. А. Сорока // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. – 2021. – № 1. – Режим доступу: https://www.inter-nauka.com/ua/issues/economic2021/1/6819/
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки
Международнный научный журнал "Интернаука". Серия : Экономические науки
International Scientific Journal "Internauka". Series : Economic Sciences
Короткий огляд (реферат): В епоху розвитку цифрової економіки країни успішність реалізації нововведень багато в чому залежить від прогресу в побудові суспільства знань, а цифровий розвиток відіграє ключову роль у прискоренні економічного і соціального розвитку країни в цілому. Процеси цифровізації економіки України проходять дуже повільно, що призводить до втрати конкурентних переваг на світовому ринку, скорочення виробництва й експорту високотехнологічних товарів, тому в перспективі саме масова цифровізація має стати пріоритетним напрямом розвитку України. Статтю присвячено дослідженню напрямів удосконалення формування бізнес-моделі страхового маркетплейса в умовах цифрової економіки. В статті визначено сутність категорії «цифрова економіка» та основні її компоненти. Досліджено інституціональні засади розвитку цифровізації в Україні, а також економічний та соціальні ефекти цифрової економіки. Здійснено оцінку ступеня впливу цифрової трансформації економіки на функціонування національних економічних систем. Доведено, що в Україні створюються сприятливі умови для розвитку цифрової економічної інфраструктури, але існує низка технічних особливостей, які перешкоджають доступності засобів комунікацій для населення країни. Виявлено перспективи розвиту бізнес-моделей страхових маркетплейсів в умовах цифрової економіки та перспективи розвитку страхового ринку в цілому. Визначено проблеми в формуванні бізнес-моделі страхового маркетплейсу, а також значення розвитку цифровізації для страхового ринку, як нова перспектива розвитку бізнесу.
В эпоху развития цифровой экономики страны успешность реализации нововведений во многом зависит от прогресса в построении общества знаний, а цифровое развитие играет ключевую роль в ускорении экономического и социального развития страны в целом. Процессы цифровизации экономики Украины проходят очень медленно, что приводит к потере конкурентных преимуществ на мировом рынке, сокращению производства и экспорта высокотехнологичных товаров, поэтому в перспективе именно массовая цифровизация должна стать приоритетным направлением развития Украины. Статья посвящена исследованию направлений совершенствования формирования бизнес-модели страхового маркетплейса в условиях цифровой экономики. В статье определена сущность категории «цифровая экономика» и основные ее компоненты. Исследовано институциональные основы развития цифровизации в Украине, а также экономический и социальные эффекты цифровой экономики. Осуществлена оценка степени влияния цифровой трансформации экономики на функционирование национальных экономических систем. Доказано, что в Украине создаются благоприятные условия для развития цифровой экономической инфраструктуры, но существует ряд технических особенностей, препятствующих доступности средств коммуникаций для населения страны. Выявлено перспективы развития бизнес-моделей страховых маркетплейсов в условиях цифровой экономики и перспективы развития страхового рынка в целом. Определены проблемы в формировании бизнес-модели страхового маркетплейса, а также значение развития цифровизации для страхового рынка, как новая перспектива развития бизнеса.
In the time of the country’s digital economy, the success of innovation depends largely on progress in building a knowledge society, and digital development plays a key role in accelerating the country’s economic and social development as a whole. The processes of digitalization of Ukraine's economy are very slow, which leads to loss of competitive advantage in the world market, reduction of production and export of high-tech goods, so in the long run mass digitalization should become a priority for Ukraine. The article is devoted to the research of improvement directions of business-model formation for insurance marketplace under digital economy. The article defines the category essence "digital economy" and its main components. The institutional principles of digitalization development in Ukraine, as well as the economic and social effects of the digital economy have been studied. The degree of influence of economy’s digital transformation on functioning of national economic systems has been estimated. It has been proved that Ukraine creates favorable conditions for the development of digital economic infrastructure, but there are a number of technical features that prevent the availability of communication means for the population. Prospects for business-model development of insurance marketplaces in a digital economy and prospects for the insurance market development as a whole have been identified. Problems in the business model formation of the insurance marketplace, as well as the importance of digitalization for the insurance market as a new perspective for business development have been identified.
DOI: 10.25313/2520-2294-2021-1-6819
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17086
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
ISSN: 2520-2294 (print)
2709-5444 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210208_301.pdf616,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.