Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorПустотіна, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:48:52Z-
dc.date.available2016-05-11T07:48:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствах [Текст] / О. С. Євсейцева, К. В. Пустотіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 1 (69). - C. 194-200.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1708-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні маркетингові аспекти застосування "правила 4р", при вирішенні проблемних ринкових ситуацій та розробки маркетингової стратегії підприємства. Використання та ефективність дії "правила 4р" розглянуто на прикладі посередницького фармацевтичного підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье освещены основные маркетинговые аспекты и эффективность применения "правила 4р", при решении проблемных рыночных ситуаций и разработки стратегий предприятия на основании маркетинговых исследований. Использование и эффективность действия "правила 4р" рассмотрена на примере посреднического фармацевтического предприятия.ru
dc.description.abstractThe article highlights the main aspects of marketing and the effectiveness of the "rules 4P" in solving the problem of market situations and develop strategies based on market research. Use and effectiveness of the "rules 4P" is considered on the mediation of pharmaceutical companies.en
dc.languageuk-
dc.subjectмаркетингові аспектиuk
dc.subjectправила 4Рuk
dc.subjectпосередництво в складних ринкових ситуаціяхuk
dc.subjectмаркетинговые аспектыuk
dc.subjectпосредничество в сложных рыночных ситуацияхru
dc.subjectmarketing aspectsen
dc.subjectrules 4Ren
dc.subjectdistressed market situations mediationen
dc.titleОсобливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствахuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorEvseytseva, Е.en
local.contributor.altauthorPustotyna, Е.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.contributor.altauthorПустотина, Е. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (69)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V69_P194-200.pdf266,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.