Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлешко, А. А.-
dc.contributor.authorБасараб, О. І.-
dc.date.accessioned2021-02-24T21:22:18Z-
dc.date.available2021-02-24T21:22:18Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationОлешко А. А. Формування корпоративної культури медіапідприємств / А. А. Олешко, О. І. Басараб // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : "Економічні науки". – 2020. – № 11 (43), Т. 2. – С. 65-69.uk
dc.identifier.issn2520-2294 (print)uk
dc.identifier.issn2709-5444 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17137-
dc.description.abstractУ статті виявлено специфічні особливості та запропоновано напрями удосконалення корпоративної культури медіапідприємств. Динамічні зміни в економіці, зумовлені цифровізацією визначають необхідність перегляду існуючих організаційних форм і методів управління та формування якісно нової корпоративної культури на всіх ієрархічних рівнях. Складність вирішення цієї проблеми полягає у необхідності усунення негативних елементів, що притаманні українській корпоративній культурі, з одночасною адаптацією стратегій розвитку організацій до нових економічних умов. Специфіка формування корпоративної культури медіапідприємства полягає у його особливій ролі, яка полягає в реалізації інформаційного продукту з метою одержання економічних вигод та задоволення соціально-комунікаційних потреб різних верств суспільства. У статті запропоновано зміни в організаційній структурі медіапідприємств шляхом створення підрозділу з питань внутрішньокорпоративних комунікацій з метою формування корпоративної культури, здатної підвищити конкурентоспроможність підприємства та сформувати його позитивний імідж у медіапросторі. Це дозволить сформувати якісне інформаційне забезпечення внутрішньої комунікації підприємства, підвищити мотивацію співробітників й ефективність контролю за їх роботою. Формування якісно нової корпоративної культури медіапідприємств також передбачає трансформацію системи управління з урахуванням необхідності орієнтації на застосування творчої праці, зростання рівня знань, цифрових компетентностей, навичок і професіоналізму, дотримання у медійній діяльності загальносистемних цінностей суспільства. У кінцевому рахунку, формування ефективної корпоративної культури матиме позитивний вплив на процеси створення якісної інформаційної продукції.uk
dc.description.abstractВ статье выявлены специфические особенности и предложены направления совершенствования корпоративной культуры медиапредприятий. Динамические изменения в экономике, обусловленные цифровизацией, определяют необходимость пересмотра существующих организационных форм и методов управления и формирования качественно новой корпоративной культуры на всех иерархических уровнях. Сложность решения этой проблемы заключается в необходимости устранения негативных элементов, присущих украинской корпоративной культуре с одновременной адаптацией стратегий развития организаций к новым экономическим условиям. Специфика формирования корпоративной культуры медиапредприятия заключается в его особой роли, которая заключается в реализации информационного продукта с целью получения экономических выгод и удовлетворения социально-коммуникационных потребностей различных слоев общества. В статье предложены изменения в организационной структуре медиапредприятия путем создания подразделения по вопросам внутрикорпоративных коммуникаций с целью формирования корпоративной культуры, способной повысить конкурентоспособность предприятия и сформировать его положительный имидж в медиапространстве. Это позволит сформировать качественное информационное обеспечение внутренней коммуникации предприятия, повысить мотивацию сотрудников и эффективность контроля за их работой. Формирование качественно новой корпоративной культуры медиапредприятия также предусматривает трансформацию системы управления с учетом необходимости ориентации на применение творческого труда, рост уровня знаний, цифровых компетенций, навыков и профессионализма, соблюдения в медийной деятельности общесистемных ценностей общества. В конечном счете, формирование эффективной корпоративной культуры окажет положительное влияние на процессы создания качественной информационной продукции.uk
dc.description.abstractThe article identifies specific features and suggests areas for improving the corporate culture of media enterprises. Dynamic changes in the economy due to digitalization require a revision of existing organizational forms and methods of management and the formation of a qualitatively new corporate culture at all hierarchical levels. The difficulty of solving this problem is the need to eliminate the negative elements in the Ukrainian corporate culture while adapting the development strategies of organizations to new economic conditions. The specifics of the formation of corporate culture of the media company is its special role, which is to implement the information product in order to obtain economic benefits and meet the social and communication needs of different segments of society. The article proposes changes in the organizational structure of media companies by creating a department for internal corporate communications in order to form a corporate culture that can increase the competitiveness of the company and form its positive image in the media space. This will form a high-quality information support for internal communication of the enterprise, increase employee motivation and effectiveness of control over their work. The formation of a qualitatively new corporate culture of media enterprises also involves the transformation of the management system taking into account the need to focus on the use of creative work, increasing the level of knowledge, digital competencies, skills and professionalism, observance of system values of society. Ultimately, the formation of an effective corporate culture will have a positive impact on the process of creating quality information products.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectуправління корпоративною культуроюuk
dc.subjectкорпоративна політикаuk
dc.subjectмедіапідприємствоuk
dc.subjectкорпоративні комунікаціїuk
dc.subjectкорпоративная культураuk
dc.subjectуправление корпоративной культуройuk
dc.subjectкорпоративная политикаuk
dc.subjectмедиапредприятиеuk
dc.subjectкорпоративные коммуникацииuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.subjectcorporate culture managementuk
dc.subjectcorporate policyuk
dc.subjectmedia enterpriseuk
dc.subjectcorporate communicationsuk
dc.titleФормування корпоративної культури медіапідприємствuk
dc.title.alternativeФормирование корпоративной культуры медиапредприятийuk
dc.title.alternativeFormation of corporate culture of media enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorОлешко, Анна Анатольевна-
local.contributor.altauthorБасараб, Елена Ильинична-
local.contributor.altauthorOleshko, Anna-
local.contributor.altauthorBasarab, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : "Економічні науки"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka". Series : "Economic sciences"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука". Серия : "Экономические науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.25313/2520-2294-2020-11-6576uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16087957514495.pdf124,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.