Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17145
Назва: Електронна комерція: категорії та сучасні виклики
Інші назви: Электронная коммерция: категории и современные вызовы
E-commerce: categories and current challenges
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: цифровізація
електронна комерція
онлайн-продаж
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Державний університет "Житомирська політехніка"
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Електронна комерція: категорії та сучасні виклики / О. А. Біловодська // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези виступів Міжнародної наукової конференції, м. Житомир, 5-6 листопада 2020 року. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 11.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено категорії електронної комерції для ринків B2B, B2C, B2G, G2C, C2C, а також наведено результати опитування 150 лідерів електронної комерції, щоб з'ясувати, що вони роблять в світлі COVID-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17145
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Тези.pdf632,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.